هزینه بسیار پایینی در بر دارد

چرا که در این صورت می توان در عرض کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسبی آن ها را اجاره کرد. به عنوان مثال بیشترین رزولوشن برای ناظرانی که کمترین فاصله با ویدئو وال را دارند، در ماژولهای 1.2 میلی متری تامین می شود. میزان زمان پاسخگویی این مانیتور صنعتی ویدئو وال ال جی 49 اینچ 49VL5F-A له مدت 8 میلی ثانیه است که طول می کشد تا تصویر از رنگی به رنگ دیگر تغییر پیدا کند. نمایشگر ویدئو وال مدل PL490 برای اتصال به دستگاه های دیگر از پورت های متنوعی مانند VGA، HDMI، DVI، Display Port، USB2.0، RJ45، Audio بهره برده و میزان حداقل توان مصرفی منبع تغذیه آن 110 وات می باشد. پاسخ این سوال واقعا به محیط، کاربرد و میزان نیاز به انعطاف پذیری در طراحی بستگی دارد. کیفیت مناسبی دارند, ضد آب نیستند و برای دیدن بهتر تصاویر حداقل 4 متر فاصله از تلویزیون نیاز است.

یکی از پیچیده ترین مزایای LED انعطاف پذیری کیفیت آن با توجه به مولفههای مورد نیاز برای ایجاد وال های دیواری است. بدین معنی که فاصله مرکز تا مرکز هر LED از LED کناری 1.2 میلی متر میباشد. به طور مثال در ماژول های 1.2 میلی متری، حداقل فاصله ناظر تا ویدئو وال حدود 1.2 متر می باشد. مانیتور صنعتی ویدئو وال ال جی از حداقل دمای عملیاتی 32 درجه فارنهایت و حداکثر دمای کار 104 درجه فارنهایت برخوردار است. با توجه به تقاضای بالایی که برای این تابلوها وجود دارد، سازندگان و نصاب های تابلو روان از بازار کار خوبی برخوردار بوده و درآمد بالایی دارند. یکی از سوالاتی که از تیم فروش ما می شود قیمت تابلو روان گردان است که باز تکرار میکنیم تا ابعاد و محل نمایش و نوع قطعات مشخص نشود هیچ قیمت ثابتی قابل ارائه نیست. اگر برای تست باطری به هیچ ابزاری دسترسی ندارید، با یک تکه سیم میتوانید قطبهای باطری را بهصورت لحظهای به یکدیگر متصل کنید. نمایشگرهای LED تمام رنگی هایک ویژن با باکس های استاندارد مخصوص نمایشگر های LED به هم متصل می شوند. به کار بردن تابلو LED و تابلو روانویا تلویزیون شهری به صورت همه گیر بین مردم محبوب و جزء بهترین شیوه های تبلیغاتی شده است .

هر دو آنها فقط میتوانند به بعضی از دستگاهها متصل شوند و توانایی نمایش دادن بیشتر از یک منبع در آن واحد را ندارند. اگر چیزهای زیادی برای نشان دادن به مشتریان خود و زمان محدودی برای جلب توجه آنها دارید، ویدئو وال می تواند یک روش فریبنده بصری برای انجام این کار باشند. در این شرایط، اصلا از اینکه یک حرفه ای را برای انجام کارهای فنی استخدام کنید، خجالت نکشید. یک ویدئو وال بزرگتر از نوع ال سی دی، گزینه ای ارزان تر است، اما حاشیه ها نیز نمایش داده میشوند. این موارد شامل سیستم ویدئو والهای ال سی دی LCD Video Wal، سیستم تابش نور از پشت DLP Rear Projectionو صفحات دات پیچ ال ای دی LED Wallتقسیم میشوند. دسته اول آن که آر جی بی است هر کدام از پیکسل های آن از یک ال ای دی سبز و یک آبی و یک قرمز تشکیل شده است. برای انتخاب آداپتور با جریان مناسب تعداد ال ای دی های قرمز ( به صورت دسته های 5 تایی سری شده و به طور موازی به مقاومت مناسب وصل می شوند) بر 5 تقسیم شده و عدد حاصل در 02/0 ضرب می شود. که به صورت دو طرفه (دید از هر دو طرف) در فروشگاه امجد ال ای دی طراحی و تولید می شود.

ویدئو وال LG دارای پنل IPS بوده و رزولوشن تصویری برابر با 1,920x 1,080 پیکسل با کیفیت FHD دارد و دارای 2 اسپیکر 7 واتی است. مانیتور صنعتی ویدئو وال LG مدل 49VL5F-A دارای زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه است که کاربر می تواند در تمامی زویا تصاویر را با دید بهتری مشاهده نماید و استفاده از آن در محیط های تجاری و اطلاع رسانی (Digital Signage) نیز کاربرد دارد. این مانیتور صنعتی ویدئو وال برای ارائه بهترین عملکرد در محیط های داخلی طراحی شده و تجربه عینی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد و از پورت های ارتباطی 1xHDMI,1xDVI-D، 1xUSB برخودار است.

سازندگان متخصص این تابلو ها باید توجه داشته باشند که در صورت استفاده از وسایل مناسب و با بهترین کیفیت عمر طولانی و ماندگاری بالای این تابلو ها را تضمین می کنند مگر اینکه سفارش دهنده خود اقدام به تهیه وسایل نماید که در این زمینه باید او را راهنمایی نماید. استفاده از اتصالات مس خالص در بردها و در نتیجه پایداری و طول عمر بالای محصول . میزان روشنایی نمایشگرهای پنتوس ۴۵۰ و ۷۰۰ کاندولا مترمربع است که نشاندهنده کیفیت بالای تصاویر در آن میباشد. وظیفه این واحد پایش مداوم میزان رضایت مشتریان از خدمات مشاوره ، طراحی، نظارت ، پیاده سازی و مدیریت پروژه در زمینه استفاده بدون دغدغه تلویزیون شهری و ویدئو وال همچنین نمایشگر تاچ اسکرین می باشد. قیمت و مصرف انرژی بالا نیز از جمله نکات منفی این محصول است. در این مقاله سعی کردیم به بررسی ویدئو وال و نمایشگر و نکات مثبت و منفی هر کدام بپردازیم، نکته حائز اهمیت دیگر که میتوان اشاره کرد، این است که یک نمایشگر 80″ یا 90″ به خودی خود یک نمایشگر بسیار بزرگ و یک گزینه مناسب برای افرادی است که بودجه محدودتری دارند.

فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا یک ویدئو وال مزیتی بیشتر از دیجیتال ساینیج برای شما دارد یا خیر، اما بیشتر دارندگان ویدئو وال، معتقدند صرفه جویی در وقت و افزایش تعامل مشتری، ارزش پرداخت هزینه برای خرید این فناوری را داشتهاست. چه به تنهایی استفاده شود و چه همراه با سایر اشکال نمایشگرهای دیجیتال، به شما این امکان را میدهد تا ضمن صرفه جویی در وقت و تلاش، مشتریان خود را به سرعت و به راحتی درگیر کنید. شرکت دید برتر با پنج سال سابقه درخشان در امر ساخت و تولیدهای تابلو های led روان در رنگ ها و اندازه های مختلف دارای ضمانت بلند مدت و فروش بیش از 700 تابلو روان در سطح جنوب کشور مغتخر است جهت صرفه جویی در وقت و هزینه همکاران و مشتریان عزیز اقدام به راه اندازی بخش فروش قطعات تابلو روان شامل ماژول LED ، پاور سوییچینگ و انواع کارت های کنترل با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به صورت واردات مستقیم در خدمت شما هستیم.

با توجه به اینکه تلویزیون های خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیط هایی را برای مدت طولانی ندارند، برند های شاخص تولید کننده سیستم های تصویری مبادرت به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید یا ویدئو وال نموده اند. 1213 میلیمتر و وزن 29.2 کیلوگرم تولید شده و با کیفیت ساخت عالی به فروش می رسد. این مانیتور صنعتی ویدئو وال در ابعاد 104x590x91 ميليمتر و با وزن 29 کیلوگرم تولید شده و در بازار ماشین های اداری با کیفیت ساخت عالی و بدنه ی مقاوم و مستحکم به فروش می رسد. این مانیتور 55 اینچ در ابعاد 684.2x میلیمتر با وزن 23.2 کیلوگرم تولید شده و با طراحی عالی مورد استفاده بسیاری از کاربران در بازار ماشین های اداری قرار می گیرد. برای انتخاب ویدئو وال مناسب ابتدا باید ابعاد ویدئو وال مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ماژولهای به کار رفته در این نمایشگر شهری از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به همین خاطر مقاومت و دوام بالایی در شرایط مختلف آب و هوایی دارند. ماژول دیگری که بسیار کاربردی است ، این ماژول بسیار نور خوبی را از خود چه در روز و چه در شب نشان می دهد اما باید بدانید که در مقابل آب مقاوم نبوده و احتمال خرابی آن زیاد است. شاید به اندازه یک سینی پر از لازانیا راضی کننده نباشد، اما شما میتوانید آنقدر اندازه آن را زیاد کنید تا به سایز دلخواه شما برسد. مانیتور صنعتی ال جی مدل 55LV75A یک مانیتور ویدئو وال است که در سایز 55 اینچ طراحی شده و به عنوان ویدئو وال صنعتی در مراکز تجاری مانند مجتمع های تجاری و پاساژها، سالن های همایش، آمفی تئاترها و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در سالهای اخیر، از وقتی که ویدئو والهای LED برای استادیومها و مراکز خرید اختصاص داده شدند، برای رویدادهای مختلف شرکتها بسیار قابل دسترس تر شده اند. • اتاق کنترل مراکز صنعتی ( خطوط تولید کارخانجات ، نیروگاه ها و …. دو نوع اصلی برد کنترل در بازار موجود می باشند که در ساخت تابلو های روان مورد استفاده قرار می گیرند.

پروتکل های سازگار این کنترلر آر جی چهل و پنج و ال ای ان هستند و ۲۵۶ مگابایت حافظه داخلی را داراست. دیوارهای ال سی دی موقت را میتوان به اندازهها و شکلهای مختلف، بزرگ و کوچک پیکربندی کرد، اما معمولاً از پنج صفحه در عرض و پنج صفحه در ارتفاع بزرگ تر نیستند. تصور کنید یک ویدئو وال ال سی دی مانند یک سینی لازانیا است. تکنسینها میتوانند به پانلها اضافه کنند تا زمانی که ال ای دی وال به اندازه نیاز شما بزرگ شود. از طرفی با توجه به این که نیاز به فیلمبرداری از نمایشگر های outdoor کمتر پیش می آید، معمولا از refresh rate پایین تری در این ویدئو والها استفاده به عمل می آید. البته در برخی موارد خاص و برای جنبه های تبلیغاتی خاص که در آنها ویدئو وال ها در فضای باز نصب می شوند و معمولا تصاویر سه بعدی را به نمایش در می آورند، با توجه به این که فیلم برداری توسط مردم و عابران از این نمایشگرها، از Refresh rate بالا در ساخت این نمایشگرهای صنعتی استفاده به عمل می آید.

به همین خاطر اگر بخواهیم مدل های مختلف فول کالر موجود در بازار نمایشگر شهری را بیان کنیم، باید به موارد ذیل اشاره کنیم. وقتی محتوایی به یک پنل ارسال میشود همه دستگاهها محتوای مشابه را نمایش میدهند. با این حال، توجه داشته باشید که مکانهایی وجود دارد که به راحتی نمیتوان یک صفحه نمایش بزرگ را در آنها قرار داد. یکی از دلایل گسترده شدن استفاده از ماژول های فول کالر ، وزن بسیار کم آنها است ماژول P6.6 outdoor Qiangli وزنی 0/51 کیلوگرمی دارد. یکی از این تجهیزات مانیتور های با ابعاد بزرگی هستند که اصطلاحا ویدئو وال (Video Wall) نامیده می شوند. 2 Video Wall Controller برای برنامه های نمایش دیوار ویدیویی در کلوپ ها، نمایشگاه ها، لابی های ساختمان و سایر مکان های مشابه ایده آل است. تلویزیون شهری (Urban TV) نوعی از بیلبوردهای تبلیغاتی است, ویدئو وال که امکان نمایش تبلیغات ویدئویی را با کیفیت بالا در محیط شهر و خیابانهای پر رفت و آمد بوجود میآورد. نمایشگرهای ال ای دی بیشترین انعطاف پذیری در طراحی و تحمل نور محیط دارند و در فاصله دید مطلوب، یکپارچه دیده می شوند.

تابلوهای چلنیوم که به صورت حروف برجسته می باشند، تابلوهای پلاستیکی، تابلوهای فلزی عبور دهنده نور، تابلوهای رینگی، تابلوهای استیل، تابلوهای نئون، تابلوهای فلکس یا بدون نور، تابلوهای بک لایت، تابلوهای ال ای دی ثابت، تابلوهای ال ای دی متحرک و غیره انواعی از تابلوهای تبلیغاتی می باشند که همه شما آنها را در نقاط مختلف شهر مشاهده کرده اید. هرچند صفحه نمایش یکپارچه ممکن است حاشیه ای در وسط تصویر نداشته باشد و یکپارچگی بیشتری در نمایش تصویر داشته باشد اما با نمایشگرهای متعدد، میتوان انتظار رزولوشن بیشتر و تصویر بزرگتری را داشت. بودجه شما 2000 دلار یا بیشتر است. بودجه شما 10،000 دلار یا بیشتر است.

در آشنایی با قطعات تابلو روان، باید این نکته را بدانی که تابلوهای روان را، از نظر رنگ نیز، تولیدکنندگان، تابلوهای روان را در سه دسته تولید میکنند: تابلوهای ال ای دی تمام رنگی، تابلوهای روان هفت رنگ یا چند رنگ، تابلوهای روان تک رنگ. توجه به این نکته مهم است که محتوای نمایش داده شده در رسیدن به هدف پیام رسانی برای ویدئووال مهماند. ویدئو وال مدل GVL-49JH35 یکی از پر کاربرد ترین محصولات شرکت جی پلاس در بازار ماشین های اداری است که در ابعاد 49 اینچ (به طور دقیق تر48.5 اینچ ) تولید شده و در مکان هایی که به نمایش تبلیغاتی در ابعاد بزرگ نیاز دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

توسط باربری

باربری