همزن دستی بوش مدل MFQ36300 ایران کوک همزن همزن دستی همزن دستی BOSCH | سناپویان

هدف ما جلب رضایت و اعتماد شما مشتریان عزیز است، برای تحقق این هدف سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا را اساس کار خود قرار داده ایم. این همزن مجهز به کلید متغیر 2 سرعته برای روشن کردن و تنظیم سرعت تیغه ها با توجه به نوعو حجم مواد میباشد و همچنین از کلید توربو بهره میبرد که امکان استفاده از حد اکثر قدرت و سرعت را با فشار دادن آن فراهم میکند. با وجود موتور قدرتمند 400 واتی، همزن 3030 بوش مناسب برای همزدن و مخلوط کردن انواع خمیرهای سفت می باشد.

همزن کاسه دار اسمگ مدل SMF03

۵ سرعت متفاوت با تنظیم دستی توسط یک دکمه ترتیبی ، مناسب برای آماده سازی انواع مخلوط های خشک ، مواد مایع و سس سالاد ، انواع کیک و شیرینی و مخلوط پوره سیب زمینی و … می باشد. با قرار گیری قابلیت سرعت مازاد (توربو ، TURBO) با وجود ۵ سرعت متفاوت ، همزن بوش از پس غذا های خشک تر ، مواد مایع چسبناک تر و سمج تر ، بر می آید. ۲ پره همزن و ۲ پره خمیر زن از جنس استیل مقاوم و ضد زنگ و بدون ذره ای چسبندگی ، با کیفیت و دوام بالا و شستشوی آسان در کنار آن وجود دارد. طراحی بدنه ترکیبی از پلاستیک و استیل و وزن پایین آن کار شما را در تهیه مواد غذایی راحت تر می کند و از خستگی مچ دست و عرق کردن و سر خوردن آن جلوگیری می شود. محل قرار گیری درست موتور و گیربکس داخلی آن حتی با وجود سرعت بالای چرخش پره ها ، باعث به وجود آمدن لرزش های اضافه و عدم تعادل آن حین استفاده نمی شود.

بدنه ای که شرکت بوش برای همزن دستی مدل قرار داده است از جنس پلاستیک بوده و کیفیت بدنه عالی دارد. سرعت همزن دستی بوش مدل MFQ3010 در دو حالت متفاوت قابل تنظیم می‌باشد. همچنین در این دستگاه عملکرد توربو و نیز عملکرد پالس تعبیه شده است که به کارایی و عمر بیشتر آن کمک می‌کند.

همزن بوش مدل MFQ3010

سری همزن و سری خمیرزن شامل آن ها بوده و مقاومت و کیفیت عالی دارند. در زمن کار با برخورد به مواد غذایی آسیبی آن ها را تهدید نخواهد کرد. فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین با ارائه محصولات اورجینال این امکان را فراهم کرده تا بتوانید به راحتی سفارش خودتان را ثبت کنید و هزینه آن را نیز درب منزل پرداخت نمائید. هدف ما تنها کمک به آسان شدن روند انتخاب و خرید به ساده ترین روش ممکن است. قابل توجه است که ما این امکان را نیز فراهم نموده ایم که بتوانید با کارشناسان بانه آنلاین به راحتی ارتباط برقرار کنید و در انتخاب محصول از آن ها کمک بگیرید.

همزن برقی MFQ4070

یکی دیگر از این همزن های دستی ” همزن دستی بوش مدل MFQ3010 ” می باشد. همچنین در پایان مقایسه ای نیز برای آن با نمونه ای دیگر از همزن های دستی بوش انجام می دهیم. همزن Bosch MFQ3010، با بهره مندی از ۲ سرعت و گردش دورهای متفاوت و قابلیت توربو، امکان آماده سازی هر غذایی را فراهم می سازد. تیغه ی میله های همزن از نوع Fine Ceramic – Turbo از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. از ویژگی های خوب طراحی بدنه همزن برقی بوش BOSCH MFQ4070 می توان به کیفیت ساخت بالا و بدنه مستحکم از جنس پلاستیک، طراحی ارگونومیک دسته با روکش پلاستیکی نرم، ظاهر زیبا و رنگ سفید آن اشاره کرد.

  • در انتهای همزن MFQ3010 کمپانی بوش یک شیار وجود دارد که می‌توان سیم آن را دور بدنه و آن شیار پیچید تا ضمن اینکه فضای کمتری اشغال می‌کند از قطع شدن سیم نیز جلوگیری می‌کند.
  • این دستگاه کوچک و سبک با قدرتی که دارد، می‌تواند مواد مختلفی را با هم مخلوط نماید و همچنین مدت زمان و زحمات آشپزی و پخت‌ و پز را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.
  • غرفه‌دارهای باسلام از شمال تا جنوب اینجا هستن تا بهترین تجربه خرید همزن برقی بوش رو برای شما فراهم کنن.
  • فروشگاه لوازم خانگی بوش جرمنی چندین سال خرید لوازم خانگی بوش اصل آلمان را برای مشتریان آسان ساخته است.
  • در همزن MFQ3010 بوش فناوری توربو و نیز عملکرد پالس تعبیه شده است.

همزن دستی بوش مدل MFQ36300 ایران کوک همزن همزن دستی همزن دستی BOSCH | سناپویان

توسط باربری

باربری