ویدیو پروسسور فروش و بررسی تخصصی انواع پردازنده تلویزیون شهری راویار الکترونیک | asilight

ما در این مقاله هر چیزی را که لازم است شما درباره پرسسور بدانید به شما توضیح خواهیم داد امیدواریم که اطلاعات مفید و سودمندی باشد. تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید. میخاستم بدونم یه پروسسور خوب ببندم مثل یه پخش پایونیر۷۱۵۰ که خروجی ار سی۴ولتی داره به من صدا میده؟از هرجا میپرستم کسی جواب درست نمیده واقعا اطلاعات نصابای بازار ضعیفه.

میکروکنترلر و پروسسور

این سیستم قابلیت اتصال USB برای انتقال بهتر اطلاعات را دارا می‌باشد. این پروسسور قابلیت پشتیبانی از اسکوپ‌های سری 500 و 600 کمپانی FUJIFILM را دارد. همچنین این پروسسور قابلیت پشتیبانی انواع مختلف اسکوپ‌ها شامل دئودنوسکوپ، برونکوسکوپ و اندوسونوگرافی را نیز دارد.

خدمات صدابازار :

البته اینکار تنها برای تغییرات اندک (یک یا دو تغییر) استفاده می شود و در تغییرات بیشتر ، ریسک بسیار بالایی را ایجاد می نماید. با اینحال همه ماشین های CNC نمی توانند کدهای یکسانی را بخوانند. بنابراین باید داده های CAM خود را به زبان NC ، زبان ماشین­های CNC تبدیل کنید. متاسفانه دستگاه CNC نمی تواند این کد را بخواند و استراتژی اجرا را درک نماید. در این مرحله برنامه CAM فایلی شامل اطلاعات پیچیده و ناخوانا را به شما میدهد. پردازشگر بافت یا تیشو پروسسور دستگاهی است که برای تجزیه و تحلیل و پردازش نمونه های بافتی از طریق برش، رنگ آمیزی، دهیدراته کردن آن ها قابل استفاده است.

ویدئو پروسسور LVP605S

ویدیو پروسسور دستگاه کاربردی جهت مدیریت نمایش تصاویر بر روی تلویزیون های شهری LED پروسسور می باشد. 2 مورد از موارد مهمی که ویدیو پروسسور VP1000 قادر به انجام آن است سویچ کردن تصاویر ورودی و تبدیل سایز تصویر ورودی به سایز نمایشگر شما می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده امکانات قابل استفاده و مهم دیگری نیز دارد.

  • این ورودی خیلی کم مورد استفاده قرار می‌گیرد و در پروسسور‌های جدید کلا حذف شده است برای استفاده از پلیر‌هایی مثل گوشی موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • در فروش تلویزیون شهری داخل سالن یا فروش تلویزیون شهری فضای باز ویدیو پروسسور کاربرد دارد.
  • لازم به ذکر است که تمامی سفارشات ثبت شده در فروشگاه از دفتر مرکزی ( تبریز ) ارسال خواهند شد.
  • این محصول مجموعه ای از بهترین و محبوب ترین افکت های ناب را در اختیار خوانندگان و نوازندگان قرار می دهد، با 200 مدل افکت تلفیقی و مهندسی شده ای که به صورت پیش فرض در دسترس کاربران خود قرار می دهد سبب شده تا کار با آن برای مبتدیان این عرصه نیز جذاب باشد.

با استفاده از تکنولوژی های FICE، Automatic Light Control و Anti-Blur این پروسسور تصاویر با کیفیت بسیار بالایی در اختیار پزشک قرار می‌دهد. این ویدیو پروسسور دارای دو پورت خروجی DVI می باشد که می توان از دو سندر کارت در آن بهره برد و همین نشان دهنده خروجی رزولیشن بالای این مدل به تعداد ۲٫۶۵ میلیون پیکسل است که می تواند حداکثر در طول تا این ۳۹۶۰ پیکسل و در ارتفاع تا ۲۰۰۰ پیکسل را ساپوت کند. ویدیو پروسسورها جزء دستگاهای کاربردی در حوزه نمایشگر ها در جهت مدیریت نمایش تصاویر بر روی تلویزیون های شهری هستند.

ویدیو پروسسور فروش و بررسی تخصصی انواع پردازنده تلویزیون شهری راویار الکترونیک | asilight

توسط باربری

باربری