پلنیوم باکس Archives پدیده تهویه آذر

از باکس‌های گوناگون می‌توان به باکسِ پشتِ دریچه‌های سقفیِ چهارطرفه‌ی تایلی و یا دیگر انواعِ دریچه‌ها اشاره کرد که تصاویرِ گوناگون باکس‌ها به تفصیل در ذیلِ این توضیحات، قرار گرفته است. از جعبه های پلنیوم به منظور تجمع مناسب هوا درپشت این دریچه استفاده می شود وبدین ترتیب توزیع هوا در طول دریچه ها به صورت پیوسته ویکنواخت انجام می گیرد. دریچه پلنیوم باکس دیواری، برای هوادهی یکنواخت در دریچه های خطی به کار برده می شود. این باکس ها نوعی وسیله انتقال هوا محسوب می گردند که برای انتقال هوا به دریچه هایی با طول بلند به صورت کاملا لایه ای و آرام استفاده می شود. دریچه های اسلوت در اغلب موارد به همراه یک پلنیوم باکس در پانل های سقف کاذب نصب می گردند.

☆ دراین سیستم پلنیوم پیش عایق ، دریچه ها قابلیت جابجایی دارند و کاملا مناسب فضاهایی با سقف تایلی است که عموما محل خروجی هوا با شبکه های سقف تناسب ندارند. 🧿🧿🧿 ☢️کانال های اسپیرال ☢️ #شرکت کولاکفن #اکانال اسپیرال طراحی و ساخت انواع اتصالات کانال های گرد اسپیرال کانال های اسپیرال برای … 🧿🧿🧿 ☢️کانال های اسپیرال ☢️ #شرکت کولاکفن #اکانال اسپیرال طراحی و ساخت انواع اتصالات کانال های گرد اسپیرال کانال ها از قطر 10سانتی… ☆ در این سیستم پلنیوم پیش‌عایق، دریچه‌ها قابلیت جابه‌جایی دارند و کاملا مناسب فضاهایی با سقف تایلی است که عموما محل خروجی هوا با شبکه‌های سقف تناسب ندارند.

مزایا جعبه تنظیم هوا

پلنیوم باکس رابط بین دریچه ها و کانال ها است و برخلاف کانال ثابت،توسط لوله انعطاف پذیر قابل جابجایی است و با توجه به نوع طراحی آن می توان هوا را بصورت لایه ای و آرام توزیع نمود. اغلب شرکتها با در اختیار داشتن امکان برش کامپیوتری قادر به تولید انواع پلنیوم در سایزها و قوس های مختلف می باشند. به منظور اختلاط بهتر هوای پشت دریچه های خطی ، اسلوت و قوسی لازم است تا پلنوم باکس در پشت هر دریچه نصب شود. پلنوم باکس پیش عایق شده به همراه دریچه خطی، اسلوت، و قوسی نموده است.به منظور صرفه جوئی بالاتر در انرژی سرمایشی و یا گرمایشی مصرفی ، در کنار پلنوم باکس پیش عایق شده ، لوله فلکسی بل عایق شده آن را به صورت یک پکیج کامل ارائه می شود.

همانطور که دیدید طراحی و ساخت پلنیوم باکس ها کار چندان پیچیده ای نیست اما در صورتی که استاندارد کافی در ساخت و تولید آنها رعایت نشود قطعا توقعات شما را برآورده نخواهد کرد. ما با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و با تجربه بهترین نمونه از پلنیوم باکس ها را در اختیار شما قرار می دهیم. باکس پلنیوم را می توانید متناسب با نیاز خود در محیط مورد نظر در جنس های مختلفی نظیر گالوانیزه و یا آلومینیومی تهیه کنید. بست های خرچنگی یکی از آپشن های موجود در طراحی باکس های پلنیوم هستند که با وجود آنها دیگر نیازی به سوراخ کردن دریچه ها نخواهید داشت این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر این سیستم ها داشته و نیاز شما را به درپوش از بین می برد. سپس با استفاده از چسب ماستیک ، اطراف پلنیوم باکس چسب کاری شده و لایه داخلی لوله فلكسيبل هوا به باکس پلنیوم متصل می گردد. همچنین از بست فلزی برای اتصال مناسب تر لایه داخلی به پلنیوم باکس استفاده می شود.

کانال باکس زیبایی خاصی را در نمای ظاهری ساختمان ایجاد می‌کند و جریان هوا را به‌ صورت متنوع در محیط داخلی ساختمان پخش می‌کند. با توجه به متراژ طول پلنیوم باکس،امکان تعبیه ی یک تا چند ورودی هوا در بدنه ی آن وجود دارد. پلنیوم باکس چیست؟ برای انتقال هوا به دریچه هایی با طول بلند از پلنیوم باکس استفاده می شود، پلنیوم باکس نوعی باکس اختلاط هوا بوده که در آن می توان با توجه نوع طراحی آن هوا را به صورت کاملا لایه ای و آرام توزیع نمود. دریچه‌های اسلوت در اغلب موارد به همراه یکپلنیوم باکس در پانل‌های سقف کاذب نصب می‌شوند، نحوه نصب آنها به گونه‌ای است که در آن هیچ پیچی قابل دیدن نیست. باتوجه به متراژ طول پلنیوم باکس، امکان تعبیه‌ی یک تا چند ورودی هوا در بدنه‌ی آن وجود دارد. هر کدام از قسمت‌هی ساختمان بر اساس متراژ نیازمند کانال باکس مناسب خود بوده و جهت کسب مشاوره لازم امکان تماس با شماره … و نمایندگان شرکت تهویه سان را خواهید داشت.

گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. استفاده از عایق الاستومری جهت افزایش کارایی و جلوگیری از انتقال صدای شبکه هوارسانی در کنار هدر رفت انرژی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. لوله خرطومی پشم شیشه برای انتقال یا مکش هوای گرم با دمای بالا کاربرد دارد و این لوله مقاوم در برابر انتقال حرارت می باشد. جهت هوا رسانی در سقفِ فضاهایی مثل لابی های ساختمانهای مسکونی، لابی و سالنهای ساختمانهای اداری، تجاری،پاساژها و هتلها، دریچه ها بصورت دکوراتیو (اسلوت و خطی)، طراحی و اجرا می شوند. از این محصول می توان در فضاهایی مانند ساختمان های اداری، پاساژها، و دریچه هایی که به صورت اسلوت و خطی هستند، استفاده کرد.

کانال هوا باکس تبدیل لوله فلکسی

پلنیوم باکس Archives پدیده تهویه آذر

نسبت به شرایط سقف کاذب می توانید جنس و یا ضخامت های متفاوتی از محصول را سفارش دهید، طول و تعداد دریچه ها نیز بستگی به محیط مورد استفاده دارد که در تعداد و هر طولی که در خواست بدهید، ساخته می شود. بین دمای فضای سقف کاذب و و بدنه ی پلنیوم باکس از هرگونه تبادل دمایی جلوگیری می کند. جهت یکنواختی جریان هوا در ساختمان ها نیاز به استفاده از وسیله ای می باشد تا فشار هوا را به صورت یکنواخت پخش کند، پلنیوم باکس وسیله ای جدید است که بدین منظور از آن استفاده می شود.

از طرفی باید بگوییم که دریچه‌ های خطی اسلوتی که به ‌صورت دکوراتیو در اندازه‌ های بالا به کار می‌ روند قادر نخواهند بود که هوادهی را در طول بالای دریچه انجام دهند، به‌ همین‌ علت برای توزیع هوا از باکس پلنیوم باکس کانال پلنیوم استفاده می‌کنند. استفاده از کانال‌کشی اصلی با ابعاد بزرگ مستطیلی در پروژه‌های ساختمانی بزرگ جهت ایجاد مسیرهای اصلی هوا امری عادی و مرسوم است. اما جهت کاهش هزینه تمام شده از لوله‌های فلکسیبل در قسمت‌های کوچک‌تر ساختمان استفاده شده و برای ایجاد این ارتباط نیازمند تبدیل جعبه تنظیم هوا تبدیل لوله فلکسی به کانال مستطیلی خواهد بود. درچه های اسلوت همراه با پلنیوم باکس بر روی سقف کاذب نصب می شوند بدون اینکه هیچ پیپی مشاهده شود، از جعبه های پلنیوم برای تجمع هوا در پشت دریچه استفاده می شود که هوا را آرام و به صورت یکنواخت منتشر می کند. برای انتقال هوا از دستگاه به پلنیوم باکس از لوله های فلکسیبل استفاده می شود. این لوله ها مدلهای مختلفی دارند و اغلب از لوله های عایق دار استفاده می شود.

  • در صورت عدم وجود کانال ورق فلز ؛ طبق سقف باز يا فضاي ديوار ، طبق قانون شما ملزم به استفاده از کابل Plenum Rated هستيد.
  • میتوان آن ها را در ابعاد مختلف، با توجه به نوع عملکردشان سفارش داد و ساخت.
  • پلنیوم باکس‌ در ارتفاع زیاد هم هوادهی یکنواخت و یکسانی را انجام می‌دهد و از نشت هر گونه هوا و افت فشار جلوگیری می‌کند.
  • باکس تبدیل پشت دریچه ای براساس تسهیل و تسریع اتصال کانالهای گرد فلکسی بل به انواع تجهیزات کانالی از قبیل پلنیوم، دریچه های هوا و دمپرها ساخته می شوند.
  • حذف واسطه‌ها نیز به کاهش هزینه‌های تمام شده خرید شما کمک شایانی خواهد نمود.
  • وجود کانال باکس در سیستم فن کویل یا به‌کارگیری از دریچه‌های خطی و اسلوت نیز امری مهم بوده و نصب آن باید توسط افراد زبده صورت پذیرد.

توسط باربری

باربری