چگونه بهترین کفش مناسب دویدن را انتخاب و خریداری کنید؟ دیجی‌کالا مگ | asilbekharid

‌امیدواریم مطالب این مقاله، کمک بزرگی برای یافتن پاسخ‌های سؤالات در رابطه با کفش تردمیل باشد. اگر شما هم به دنبال خرید اینترنتی کفش هستید، بهتر است فروشگاه خرید کفش بولگانو را انتخاب کنید. این فروشگاه در جزیره قشم مفتخر است تا انواع کفش اورجینال، کفش مارک و … فروشگاه بولگانو با 6 سال سابقه موفق اکنون به یکی از فروشگاه های معتبر تبدیل شده است و این امکان را به تمام مشتریان داده تا از خرید آنلاین کفش نهایت لذت را تجربه کنند. دویدن در مسیر ناهموار به کفشی نیاز دارد که کشش، پشتیبانی و بالشتک مناسبی برای محافظت از پاشنه پا داشته باشد.

چگونه بهترین کفش مناسب دویدن را انتخاب و خریداری کنید؟ دیجی‌کالا مگ | asilbekharid

تنها با یک بار پوشیدن متوجه راحتی که برای این کفش در نظر گرفته شده می‌شوید. راحتی این کفش در اثر بالشتکی که در داخل آن طراحی شده است به وجود آمده. درست همانطور که کفش های فوتسال هدف خود را دارند، کفش هایی نیز وجود دارند که به طور خاص برای پیاده روی طراحی شده اند.

بهترین کفش های زنانه

همچنین باید به این نکته دقت داشته باشید که سایزبندی در برند و مدل‌های گوناگون ممکن است متفاوت باشد. بنابراین نباید گمان کنید سایز مثلا ۴۲ در همه‌ی برندها یک اندازه است. این کفش در دو الگوی رنگی تولید شده و دارای یک صفحه سنبله فوقانی و لاستیکی فوق العاده سبک مخی باشد. اگر از نحوه گام برداشتن، شدت تمرین، جایی که بیشتر می دوید و غیره بدانید، انتخاب کفش مناسب شما مشکل نخواهد بود …

قیمت کتانی رانینگ

اما اگر تفاوت صفر باشد ، مقدار استهلاک زیر پاشنه و پنجه پا یکسان است. برای پاهایی با پروناسیون خنثی ، بهتر است به دنبال کفش های خنثی باشید. در نظر داشته باشید که کفش دویدن خود را بر اساس نوع سطحی که بیشتر بر روی آن می‌دوید انتخاب کنید. برای دویدن در جاده‌ها و مسیرهای آسفالتی، کفش دویدن روی جاده (Road Running Shoes) با الگوی سطح صاف و مقاومت مناسب است.

از آنجایی که دویدن تأثیر زیادی روی بخش‌های بدن به‌ویژه پاها می‌گذارد، برای اطمینان از سلامت مفاصل و تاندون‌ها باید حواستان به سطحی که روی آن می‌دوید باشد. کفش‌های کنترل حرکتی برای کسانی که کف پای صاف یا پروناسیون زیاد دارند توسط متخصصان توصیه می شود. زیرا ساختار این نوع کفش به گونه ای است که از چرخش غیرمعمول پاها به داخل جلوگیری می کند. این نوع کفش ها معمولاً شکل قوسی دارند و بیشتر مناسب کسانی است که قوس پا بلند دارند و در هر مرحله پاهای خود را به سمت بیرون کج می کنند. این معمولاً در مورد کسانی که کف پای صاف یا پایشان قوس کمتری دارند صادق است.

  • کفش‌هایی با رویه مشبک، تنفسی که باعث تهویه هوا می‌شود را به‌خوبی پشتیبانی می‌کنند.
  • تنوع بی‌نظیر محصولات این برند باعث شده تا سهم بزرگی از بازار کفش های ورزشی مردانه در اختیار شرکت نایکی قرار بگیرد.
  • چند روز در هفته می دوید؟ گاها برای تفریح و سلامت بصورت روزانه و آرام برای خود می‎دوید؟ در این صورت، اکثر کفش‌های مخصوص دویدن برای این فعالیت ها asilbekharid.com بسیار مناسب است.
  • در مورد احساس باید بگوییم که پیدا کردن کفشی برای دویدن که راحت و مناسب باشد بسیار مهم است، زیرا هر دونده نیازهای متفاوتی دارد و الگوهای پا در حین دویدن، به‌طور پویا تغییر می‌کند.

توسط باربری

باربری