چگونه ویدیوهای سایت خود را سئو کنیم؟

هدف از لینک سازی داخلی، بهبود تجربه کاربری و همچنین افزایش زمان حضور کاربر در صفحه میباشد. آشنایی با اصول سئو می تواند به بهبود کسب و کار شما منجر شود. اگر شما هم حجم زیادی از محصولات را دارید که باید اطلاعات همه آنها به درستی و با دقت زیاد وارد سایت شوند و همزمان سرعت بالا هم برای شما ملاک هست. زیرا میدانید این توضیحات چکیده ای از مطالب داخلی این لینک ها است و اگر پاسخ سوالات خود را در آن نبینید وارد لینک نمیشوید. درست است که موتورهای جستجو رسما اعلام کرده اند که متای توضیحات تاثیر مستقیم بر نتایج ندارند. نیازه که خیلی خلاصه بگم تجربه کاربری یعنی چی؛ تصور کنید توی گوگل یه کلمه کلیدی و عبارتی رو سرچ می­کنید و وارد سایت اول می­شید مباحثی مثل دیزاین اون سایت، فرمت محتوا ، فرمت صفحه و خیلی مباحث دیگه و از همه مهمتر اینکه آیا اون محتوا و اون صفحه تونسته به نیاز شما پاسخ بده یا نه ، اگر این فاکتورها رو رعایت کرده باشه و نیاز شما برطرف شده باشه ، میتونیم بگیم که اون وب­سایت از نظر تجربه کاربری موفق بوده و UX مناسبی رو داشته و لازمه اینجا یه موضوع خیلی مهم بگم ، اگه ما هم بیایم این مبحث تجربه کاربری یا همون UX رو اولویت کارمون قرار بدیم فعالیت و بهینه­سازی صفحاتمون به شکلی انجام میشه که میتونیم بگیم که بالای ۷۰% فاکتور های گوگل رو داریم رعایت میکنیم.

برای ایجاد یک سایت مرتبط تر (مثلاً با محتوای بهتر) و ایجاد اعتبار دامنه (مثلا ایجاد لینک های بیشتر) نسبت به رقبای خود باید سخت تر کار کنید،اولین گام این است که ببینیم کدام صفحات برای کلمات کلیدی که میخواهیم قرار دهیم بهترین رتبه را دارند برای انجام آنالیز استفاده کنید. پس بهعنوان جمع بندی، کاربرد اصلی تگ Canonical در سئو جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری هست. برای استفاده از تگ Canonical میتونیم از روشهای مختلفی استفاده کنیم که یکی از اونها اضافه کردن کد تگ به کد HTML و در بخش هست. سئو خارجی (off page seo) : ما باید در سایت خود اقداماتی انجام دهیم که از بیرون هم معتبر به نظر برسیم .به طور مثال از سایت های معتبر و قدرتمند بک لینک بگیریم یا در سایت خود از REFRENCE مناسب استفاده کنیم. تو این قسمت شما معنی و مفهوم سئو رو بصورت جامع همراه با مثال عملی یاد می گیرین و به موارد ذیل خواهیم پرداخت.

با این ابزار می توان رقبا را زیر نظر گرفت و بررسی کرد که سایتهای رقیب چگونه و برای چه کلماتی رتبه می گیرند. در اولین اصل استفاده از این تگ، باید بگوییم که لازم است از آدرس URL کامل یا مطلق استفاده کرد. در واقعی وبسایتی میتواند این رتبه را به دست آورد که عوامل بالا در آنها رعایت شود و همچنین سئوکار آن از بهروزترین روشها برای بهینه سازی سایت استفاده کند. 6. اولین لینک صفحه، طبق آزمایش هایی که از طرف کارشناسان انجام شده است، مهمترین آن می باشد. اولین اقدامی که باید در سئو انجام دهید . هنگام بازدید از چنین سایت هایی کاربر چنان سر در گم شده که اولین کاری که می کند ترک این سایت است! در چنین شرایطی طبیعیست که چنانچه رقیبی با ویژگی های مشابه در آن حوالی وجود داشته باشد ، افرادی که امکان ورود پیدا نکرده اند به رقیب این مجموعه مراجعه کرده و با کیفیتی بالا یا پایین تر ، در نهایت کالای مورد نظرشان را خریداری می کنند .

زمانی که کاربر بعد از ورود به سایت به فاصله کوتاهی آن را ترک میکند، باعث ایجاد نرخ پرش می شود. گوگل از این کار بسیار متنفر است و در صورت مشاهده، آن سایت را جریمه می کند. متن alt تصاویر خود را در هر صفحه متمایز کنید. این را هم در نظر داشته باشید که حجم تصاویر شما خیلی بالا نباشد و ALT تصاویر حتما مشخص شده باشد تا موتور های جست و جو ارتباط تصویر و محتوای شما را تشخیص دهند. زیرا این آدرس لینکهای ارزشمند زیادی را در مقایسه با نسخه اصلی دریافت کرده و از نظر گوگل مرجع اصلی انتخاب شده است.

هستند. در گذشته این یک تکنیک کلاه سیاه بود که با کمک کپی کردن محتوای دیگر سایت ها و انتشار آن در سایت خودتان، به صفحات اول برسید و به عنوان یک سایت معتبر دیده شوید. وقتی تمامی اقدامات مربوط به سئو تکنیکال انجام شود، در حقیقت خیالتان راحت خواهد بود که هرچه برای بهینه سازی اولیه سایت لازم است، انجام دادهاید. برای مثال آیا می خواهیم لینک سازی سبب افزایش آگاهی از برند شود، یا هدف بهبود رتبه است. همانطور که در بخش CMS ها توضیح داده شود، وردپرس یکی از محبوب ترین CMS ها میباشد. ما در دوره سئو آمانج سعی کردیم مجموعه ای از محبوب ترین و پراستفاده ترین ابزارهای سئو را به شما عزیزان آموزش دهیم. رپورتاژ آگهی در واقع متن یا اطلاعیه ای است که در سایتهای پر بازدید و با اعتبار بالا مانند سایتهای خبری، درج می شود.

در بسته آموزش سئو و تولید محتوا دوره سئو آمانج، تمامی نکات و نرم افزارهای مورد نیاز برای بهینه سازی تصاویر و ساخت تصاویر جذاب برای سایت به شما آموزش داده خواهد شد. آموزش سئو خارجی شامل اجرای عواملی خارج از سایت برای بهبود رتبه سایت در گوگل، از جمله: لینک سازی خارجی، تولید محتوا در قالب شبکههای خارجی، شبکههای اجتماعی و بررسی سئو سایت توسط ابزار ها و افزونههای سئو است. هایپرلینکها که شامل اجزا URL است، برای بارگذاری دادههای مورد درخواستی در زمان تعامل با کاربر و اجتناب از بارگذاری مجدد استفاده میشوند. استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از قوی ترین استراتژیهای سئو خارجی است که بسیار محبوب است. Ahrefs یکی دیگر از ابزارهای محبوب سئو است که شامل ابزارهایی برای لینک سازی، تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا و… این پاراگرافها یک فرصت برای تبلیغ محتوای محققان در وب مستر است و شانس برای تعیین اینکه آیا محتوای مربوطه شامل اطلاعات مورد نظر می باشد یا خیر.

از طریق گوگل آنالیتیکس، می توانید به طیف گسترده ای از داده ها و گزارش ها در مورد ترافیک وب سایت و رفتار بازدیدکنندگان وب سایت دسترسی داشته باشید. اگر کاربری در ردیف اول آنچه را میخواست پیدا نکرد، چرا همان محتوا در جایگاه دوم، سوم و چهارم تکرار شود؟ در نتیجه فروش شما افزایش پیدا میکند و نام برند شما در ذهن کاربر ماندگار میشود. این امر باعث میشود موتور جستجو نتواند ارزش لینک را از URLهای غیر کنونیکال به URLهای کنونیکال منتقل کند. این امر تولید محتوا را برای شما آسانتر میکند. با این حال، توضیحات متا میتواند بر CTR (نرخ کلیک) صفحه در گوگل تاثیر بگذارد و خود این امر نیز میتواند بصورت مثبت بر توانایی صفحه برای رتبه بندی تاثیر گذارد. حداقل یک بار از کلمه کلیدی در توضیحات متا استفاده کنید، چراکه گوگل هنکام جستوجو، آنها را برجستهتر میکند و با کوئری (عبارت جستوجو شده کاربر) مطابقت میدهد. چراکه طراح سایت، وب سایت را دقیقا مطابق با سلیقه مشتری و نوع آن کسب و کار شخصی سازی میکند. همچنین برای شخصی سازی و جذابیت بیشتر سایت، هر CMS افزونههایی را طراحی کرده که با نصب این افزونه ها می توانید بر حسب نیاز ویژگی ها و قابلیتهای خاصی را به سایت اضافه کنید.

در این پیج آموزش سئو من محمد مرادی سئو کار و مدیر تیم سئو سایت کلید موفقیت می خوام بطور کامل از نقطه صفر بهتون سئو رو چه بصورت متن و همینطور با فیلم آموزشی سئو یاد بدم تا براحتی بتونین سایت خودتون رو سئو کنین و برسونین به صفحه اول گوگل. با استفاده از برد کرامب در صفحه، کاربر متوجه می شود که در چه مسیری از سایت قرار دارد و همچنین می تواند به راحتی به بخشهای مختلف سایت دسترسی داشته باشد. می­توانید از URL کنونیکال استفاده کنید تا موتور­های جست­جو فکر نکنند که آن مطلب را کپی کرده­اید. در این مطلب با اهمیت سئو و هر آنچه نیاز دارید بدانید, آشنا خواهید شد. البته به معنای محدود کردن خود نیست زیرا میتوانید بعد از اینکه به رتبه امنی رسیدید در حوزه های دیگر نیز فعالیت خود را گسترش دهید. در نتیجه اگر به CMS مانند وردپرس عادت دارید، که دارای هزاران تم و افزونه موجود برای گسترش عملکرد سایت است، ممکن است جوملا ناامیدتان کند. این افزونه تمیز، ساده و مقرون به صرفه تر از Yoast است.

این عبارت در مورد تصاویر شما نیز صدق میکند و به همین دلیل است که ImageSEO انقلابی بزرگ است. همانطور که متن محتوا را برای موتورهای جستجو بهینه میکنیم باید بهینه سازی را برای تصاویر و عکس های سایت نیز انجام دهیم. در این مقاله شما را با سئو ویدیو آشنا میکنیم و راههای رتبه گرفتن با ویدیو را به شما اموزش میدهیم. سایت شما از نظر گوگل در مقابل سایت رقبا بهترین باشد و همین موضوع باعث میشود وبسایت شما با کلمات جستجوی مرتبط در صفحه اول نتایج جستجو گوگل ظاهر شود و مشتری و فروش شما زیاد شود . و با انجام سئو سایت شما برند میشود .

و در نهایت طبق نظر گوگل، اگر شما وب سایت معتبری هستید، کاربران باید به برندتان علاقه مند باشند. شاید نوشتن یک عنوان برای یک پست ساده به نظر برسد، اما یک عنوان عالی می تواند تفاوت بین یک تا چندین کلیک باشد و به همین دلیل مهم است که آنها را به صورت استراتژیک ایجاد کنید. اگر بدنبال راه اندازی کسبوکار آنلاین و ایجاد وبسایت تجاری برای کسب درآمد بالا و پیشرفت هستید ، باید با اصول سئو (Search Engine Optimization) آشنا شوید . روشهای کسب درآمد از طریق سئو بسیار متعدد است و هرکدام ویژگیهای خاص خود را دارد.

با استفاده از این ابزار می توان اطلاعات ارزشمندی مانند آمار کلیک، نرخ تبدیل، میانگین رتبه کلمات کلیدی، خطاهای سایت، وضعیت سرعت سایت، وضعیت سایت در موبایل، structure data و… سایر وظایف یک کارشناس سئو شامل پیاده سازی تگهای عنوان و متا، ریدایرکت URL و بهینه سازی خطاهای 404 است. فرومهای مرتبط با فعالیت وب سایت خود که شامل گروهها و افراد فراوانی می باشند را پیدا نمایید. برای اینکار شما می توانید به سایت هایی که حاضر به فروش این نوع لینک ها هستند ( اغلب سایت های خبری ) مراجعه کرده و بر اساس مدت زمان انتشار بک لینک در سایت خود، به آنها پول پرداخت نمایید. بنابراین تا جای ممکن برای اینکار هزینه و انرژی مصرف کنید تا ارزش محتوای خود را بالاتر ببرید. با اینکار میتوانید نظم و ترتیب بیشتری داشته باشید و داشتن یک استراتژی سئو مناسب باعث میشود حرفه ای و تخصصی تر عمل کنید برای کار های خود برنامه ریزی داشته باشید و آگاه باشید در هر مرحله چه کار هایی باید انجام دهید . سئو ی تکنیکال به مجموعه تلاش هایی گفته میشود که باید برای بهتر خزیده شدن (کراول) صفحات انجام شود . پیش از به کار گیری این الگوریتم نتایج گوگل بر اساس اصطلاحات خاصی که کاربر به جستجوی آن می پرداخته مرتب می شدند.

اگر از این مطلب راضی هستید میتوانید آن را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. یک سئوکار میداند که صرف اینکه یک مطلب مرتبط با جستجوی کاربر ایجاد کند، کافی نیست. این فقط نتایج تکراری را فیلتر می کند تا تجربه بهتری ایجاد کند و هدف جستجو را برآورده کند. البته، گوگل در آزمایشات جاوا اسکریپت در سالهای اخیر پیشرفت زیادی کرده است، اما هنوز اجتناب از جاوا اسکریپت انتخاب بهتری است. هرچه وب سایت امتیاز بهتری در رابطه با این پارامترها بدست آورد خودش را به بالای لیست نتایج جستجو نزدیک میکند . میلیون ها نفر در جهان برای مضوعات مختلف درحال جستجو هستند. تمامی نکاتی که در بسته آموزش سئو آکادمی آمانج فرا خواهید گرفت کاملا متناسب بازار کار و نکاتی است که در بازار سئو به آن ها بر خواهید خورد. و در دوره سئو آکادمی آمانج، کدام روش آموزش داده می شود؟ آکادمی آمانج دوره غیر حضوری ۷۵ ساعته پکیج آموزش سئو و تولید محتوا را برای این دسته از عزیزان زیر نظر استاد مجرب و با تجربه که سابقه برگزاری ۱۰ دوره آموزش حضوری و غیرحضوری سئو حرفه ای به صورت حضوری و ساعت ها آموزش ویدئویی سئو، آموزشهای آنلاین سئو و وبینار سئو را دارند تعریف می نماید.

برای دسترسی به چنین دادههای ارزشمندی، ابزارهای بسیاری وجود دارند که برخی از آن ها رایگان و برخی پولی هستند. یکی از معایب این سیستم این است که هزینه اضافه کردن ویژگیهای جدید در آن می تواند گران باشد. لینک ها: اعتبار وب سایت بر روی رتبه آن در نتایج جستجو تاثیر گذار است. ابتدا، از یک ابزار سؤو مانند «Ahrefs» برای یافتن صفحاتی با اعتبار بالا، استفاده کنید. شما میتوانید با استفاده از سئو, سایت خود را میان این نتایج قرار دهید. تا سایت شما در مقابل سایت رقبا بهترین باشد و مخاطب و مشتری بیشتری را جذب کند و در نتیجه با پیشرفت روز افزون بهترین درآمد را از سایت خود داشته باشید، آشنا شوید. به زبان ساده تر موتور های جستجوی گوگل مانند مادر عمل میکند و مخاطبان بچه های او هستند برای جستجوی هرچیزی که حتی به ذهنتان هم نمی رسد از موتور جستجو کمک میگیرید .در نتیجه سئو یا همان بهنیه سازی موتور های جستجوگر گوگل بسیار حائز اهمیت میباشد. اینجاست که باید بگوییم یادگیری زبان برنامه نویسی برای یک کارشناس سئو، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر مخاطبان به دنبال یادگیری هستند، از متا دیسکریپشن خود برای جلب علاقه آن ها استفاده کنید و اگر به دنبال خرید کالا هستند، مطمئن شوید که متا دیسکریپشن شما می تواند برای آن ها خلق ارزش کند.

وردپرس برای افزایش کارایی وب سایت، هزاران قالب و افزونه طراحی کرده است که با استفاده از این افزونه ها می توان ویژگیهای خاصی را به سایت اضافه کرد. در طول دوره تعدادی پروژه عملی را برای یادگیری هرچه بهتر مطالب انجام خواهید داد و در جلسات رفع اشکال و پرسش و پاسخ مشکلات خود را برطرف خواهید کرد . اگر بخواهید سایت خود را سئو کنید ابتدا باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید وهمیشه در پی یادگیری در زمینه سئو باشید ابتدا شما باید بدانید اصول سئو چه میباشد . پس باید مقاله سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر سئو سایتی انجام دهید و بخواهید در لیست نتایج گوگل در رتبه بالاتری نمایش داده شوید یا از رتبه فعلی خود سقوط نکنید این موضوع به رقبای شما بستگی دارد . به این معنی که هرچه رضایت کاربر و تجربه او در سایت شما بهتر باشد, سئو در شهر اصفهان رتبه بالاتری در صفحه جستجوی گوگل کسب میکنید. گوگل برای اینکه به هر وبسایت امتیاز بدهد و در رتبه ی بالاتری نسبت به رقبای دیگر آن سایت قرار دهد تعداد زیادی پارامتر ارزیابی را مورد بررسی قرار می دهد .

موارد دیگری نیز برای تولید صفحات با محتوای تکراری و آدرس مجزا وجود دارند ولی تصور میکنم که به اندازه کافی با دلایل مختلف تولید این صفحات آشنا شدیم. سئو تکنیکال به بهینه سازی وب سایت از نظر فنی اشاره دارد .هدف از انجام سئو تکنیکال این است که سایت از نظر فنی برای ربات های موتور جستجو به راحتی قابل درک و بررسی بوده و امتیاز لازم را با توجه به درخواست های مورد نیاز کسب کند . تگ کنونیکال را برای صفحه اصلی استفاده کنید، البته شاید این نکته به نظر شما بدیهی باشد ولی در این باره بیشتر به مواردی اشاره میکنیم که کاربران از طریق URL مختلف به سایت شما هدایت میشوند و لازم است یکی از این URL ها tag canonical داشته باشد شما باید URL اصلی را برای این کار انتخاب کنید. اگر تبدیل “غیر کاهش دهنده” را پیش تر انتخاب کرده اید، تبدیل بلافاصله اتفاق می افتد. همچنین برای ابعاد تصویر(طول و عرض)، اطمینان داشته باشید که ابعادی را انتخاب کنید که متناسب با صفحه نمایش رایج کاربران و قالب سایت است(معمولا صفحه های نمایش ۲۵۶۰ پیکسل در طول خود دارند که در صورتی که از ابعادی بیشتر از این استفاه کنید مرورگر ها بصورت خودکار آن را کاهش می دهند)، همچنین می توانید با استفاده از CSS کاری کنید که تصاویر شما ریسپانسیو و واکنش گرا باشد(با این کار تصاویر بصورت خودکار خود را با ابعاد صفحه نمایش و پنجره مطابقت می دهند).

استفاده از امکان نظر سنجی برای دانشجویانی که قبلا از این دوره های استفاده نموده اند. استفاده از دادههای ساختاریافته از معیارهای افزایش قابلیت کلیک نیست، اما به دستهبندی بهتر محتوا و در نتیجه ایندکس شدن و دریافت رتبه بهتر کمک میکند. امروزه معنی سئو بیشتر به سمت بهینه سازی تجربه کاربری از جستجو, یا به عبارت دیگر افزایش رضایت کاربر از نتیجه یافت شده نیز تغییر یافته است. البته انجام لینک سازی خارجی مثل شمشیر دو لبه است. البته حواستان باشد که متن نوشته شده در این قسمت، در صفحه به کاربر شما نمایش داده میشود. البته استفاده از تمهای سفارشی در آن می تواند گران باشد. سپس شما از همین کلمات و عبارات در وبسایت خود استفاده میکنید تا ترافیک ورودی را افزایش دهید.

خرید رپورتاژ آگهی یکی از روش های رایج گرفتن بک لینک است که تا سه لینک را میتوان در هر رپورتاژ بکار برد. هدف از انتشار رپورتاژ در یک سایت، معرفی خود و افزایش ورودی سایت است. برای این کار میتوانید از مقاله «کم کردن حجم عکس» بدون افت کیفیت که پیشتر در مجله فرادرس نوشته شده استفاده کنید. تصاویر انتخابی توسط شما برای ساییتان از نظر موتور های جستجو گر بررسی میشود و اهمیت زیادی برای آنها دارد.برای بهینه سازی تصاویر سایت از کلمات کلیدی استفاده کنید ، حجم تصاویر را کم انتخاب کرده ولی کیفیت را پایین نیاورید ، از قرار دادن متن در تصویر خود خودداری کنید چرا که نکته منفی محسوب میشود و غیر حرفه ای است ، از عکس های متحرک و کارتونی استفاده نکنید ، به جای استفاده از تصویر های عجیب و غریب و مجلل از تصاویر ساده با حجم کم و کیفیت بالا استفاده کنید ، تصاویری انتخاب کنید که هنگام ورود کاربر به سایت او را مجذوب و شیفته خود کرده و مفهوم مطلب شما را از روی عکس درک کند و بخواهد ساعت ها در سایتتان بچرخد و خسته نشود.پس انتخاب تصاویر و به روز کردن آن ها را برای سئو سایت و افزایش ترافیک سایت جدی بگیرید.

سئو تکنیکال: این مرحله برای زمانی است که میخواهید سایت خود را راه اندازی کنید. میتوانید از آن برای جلوگیری از خزیدن موتورهای جستجو در بخشهای خاصی از وبسایت خود استفاده کنید و به موتورهای جستجو نکات مفیدی در مورد اینکه چگونه میتوانند وبسایت شما را به بهترین نحو بخزند، ارائه دهید. نیازی به گفتن نیست که برخی فعالیتهای سئو تا چه اندازه میتوانند وقتگیر و خستهکننده باشند، تصور کنید تک تک کلمات کلیدی سایت خود را بدون هیچ ابزاری پیدا کنید، نهتنها این کار وقت زیادی از شما میگیرد بلکه معمولا کیفیت لازم را هم در بر نخواهد داشت. به همین علت برای رفع این مشکل از SSR استفاده می کنیم که کدهای اچ تی ام ال را در در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهد و دیگر نیازی به خواندن JS توسط مرورگر نیست. به صورت کلی شما با انتخاب یکی از افزونه های سئو ذکر شده در پیشخوان مدیریت سایت خود تمام ابزارهای لازم برای سئو سایت را در اختیار خواهید داشت و می توانید خودتان متخصص سئو شوید. چند ترفند جالب را در مورد انتخاب اسم تصاویر یاد میگیریم.

برای همین است که نام تکنیکال یا فنی را برای آن انتخاب کردهاند. زمانی که تصویر بارگذاری شما به نمایش در نیاید، این تگ alt است که به نمایش درمیآید و به این ترتیب این امکان برای شما وجود دارد که از آن به عنوان نام جایگزین تصویر استفاده کنید. در یک سطح کمی فنی تر، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که هر کسی می تواند به صورت رایگان از نرم افزار وردپرس استفاده کند. اما چطور می توانیم چنین وضعیتی را مدیریت کنیم؟ چنین ساختاری شناسایی و رفع مشکلات ایندکس و سئو تکنیکال را بسیار دشوار می کند.

استاندارد های کد نویسی, رعایت اصول سئو در طراحی, بهینه سازی سرعت سایت و موارد مشابه را سئو تکنیکال میگویند. Keyword Surfer یک ابزار دوستداشتنی برای تحقیق کلمات کلیدی است که کلیدواژههای مشابه را در همان صفحهی نتایج جستجوی گوگل نمایش میدهد. برای مثال اگر محصولات و خدمات شما مربوط به ماشین باشد و سئوی سایت خوبی برای هر کلمه کلیدی مرتبط خود داشته باشید. برای مثال در وردپرس دستهبندیها با عنوان Category نمایش داده میشوند. در این تکنیک هدف شما فریب دادن گوگل نمی باشد بلکه در حال تلاش برای به دست آوردن مزایای سئو سفید هستید. که نه به اندازه سئو سفید زمانبر هست و نه به اندازه ی سئو سیاه خطرناک . در نتیجه بسیار مهم است که نقشه سایت بهینه ای به گوگل معرفی کنیم. برای تعریف سئو خارجی (off page seo) به زبان ساده ، ما باید در سایت خود اقداماتی انجام دهیم که از بیرون هم معتبر به نظر برسیم .به طور مثال از سایت های معتبر و قدرتمند بک لینک بگیریم یا در سایت خود از REFRENCE مناسب استفاده کنیم. تعریف سئو به زبان ساده و… متخصص سئو برای تولید محتوا با استفاده از تگهای HTML به موتورهای جستجو می فهماند که این محتوا برای چه کلمه کلیدی ایجاد شده است.

به همین دلیل سرعت سایت باید به گونه ای باشد که کاربر به سایت شما وارد شد در عرض حداکثر 6 ثانیه به مطالب دست پیدا کند و فعالیت های لازم را انجام دهد . اگر برای صفحه ای از سایت خود تگ توضیحات متا را درست وارد کردهاید. میتوان مشاهده کرد، که تقریبا همه سایت هایی که توضیحاتی بیش از 40 کاراکتر داشته اند، محتوای توضیحات صفحه آنها توسط گوگل شکسته شده است. گوشهگیری در دنیای سئو بیشتر از همه باعث میشود تا فرد کمتر شناخته شود؛ آنهم در روزهایی که تعداد رقیب بیشتر از گذشته شده است. مثلا با جستجو عبارت خرید موبایل میبینیم که همه سایت های صفحه اول گوگل؛ صفحات دسته بندی محصول هستند.

برای گوگل کار سختی نیست که محتوای تصویر ما رو درک بکنه، هرچند ادعای اینکه در این لحظه گوگل از الگوریتم های درک تصاویر خودش برای رتبه بندی نوشته ها، مقالات و صفحات گوناگون دیگر استفاده میکنه کمی دور از ذهنه، ولی با یک مثال ساده به شما نشون میدم که اینکه گوگل تصاویر را درک میکنه کاملا واقعیه! با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، سایتهایی که بک لینکهای انبو هی از سایت های بی کیفیت و اسپم دریافت کرده بودند از نتایج اولیه موتور جستجوی گوگل حذف شدند. اگر قصد افزایش سئو وردپرس را دارید تا بتوانید در لیست موتورهای جست و جو در رتبههای بالاتری باشید باید نظرات اسپم را بلاک کنید، البته یکی از ویژگیهای منحصر به فرد نسخههای جدید وردپرس این است که در آن کمتر شاهد نظرات اسپم هستیم. افرادی که سئو کلاه سیاه انجام میدهند با استفاده از ابزارهایی متنهای بیمعنی به وبسایتها اضافه میکنند، موتورهای جستجو را فریب میدهند که این وب سایت ها محتوای باکیفیت تولید کرده اند و بنابراین رتبه بالاتری هم میگیرند. برای کسب رتبه اول در گوگل و سئو وردپرس باید از ابزاری های معرفی شده استفاده کنید و تکنیک های جدید سئو را بیاموزید. تصاویر اطلاعات تکمیلی درباره گرافیکها به موتورهای جستجو می دهد تا محتوای صفحه را بهتر درک کنند و به دیده شدن و افزایش رتبه در جستجو کمک می کند.

فایل robots.txt نقش زیادی در سئو دارد. فرض کنید یک محصول با 4 رنگ و 5 سایز متفاوت وجود دارد و هر کدام از آنها یک صفحه دارند. بیشتر ما زیاد به محتوای بدون رنگ و رو و بدون تصویر توجه نمیکنیم. دسته بندی که هر مقاله در آن مربوط به یک رنگ خاص است. این که شما در آن واحد چند روش را می توانید مدیریت کنید کاملا به زمان و توانایی شما بستگی دارد. وردپرس : وردپرس ساده ترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست. ابزار screaming frog یکی دیگر از ابزارهای محبوب سئو است. سئو بر اساس قوانین گوگل انجام میشود و پیروی از این قوانین امتیاز محسوب میشود و گوگل سایت شما را یه سایت محبوب در نظر میگیرد . سئو بر اساس قوانینی که گوگل تعیین کرده است انجام میشود که در سئو کلاه سفید تمام این قوانین رعایت میشود . سئو کلاه سفید راهی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین و تجاری پایدار می باشد و هدف یا اولویت اول جلب رضایت کاربر و مشتری سایت است بطوریکه قوانین سئو هم رعایت شود ، در سئو کلاه سفید سعی بر این است که محتوا مربوط به موضوع سایت باشد اگر میخواهید در زمان مناسب رتبه خوبی در گوگل را به خود اختصاص دهید، مورد مجازات و پنالتی کردن سایتتان توسط گوگل واقع نشوید و هر اقدامی که برای بهبود رتبه سایت تان انجام داده ایدازبین نرود باید از سئو کلاه سفید استفاده کنید.

این تگ به رباتهای گوگل کمک میکند تا درک درستی از تصاویر صفحات داشته باشند. برای جلوگیری از تاثیر مخرب این مسئله در سئوی سایت، میتوان از تگ نوایندکس برای صفحات با محتوای تکراری استفاده کرد. گوگل در سپتامبر ۲۰۰۹ اعلام کرد که نه فاکتور توضیح متا و نه کلمات کلیدی متا در فاکتور رتبه بندی محتوای گوگل برای رتبه دهی به وب سایتها مهم نیستند. در نتیجه رعایت چگالی کلمات کلیدی در متن بسیار مهم است. در جواب این سوال باید بدانید که بسیاری از افراد سعی کرده اند با مطالعه چند مقاله در سایت های آموزشی یا شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت، سئو سایت خود را انجام بدهند که معمولا نه تنها نتیجه ای نمی گیرند و به موفقیتی نمی رسند بلکه باعث حذف کلی سایت و مطالب آن از نتایج گوگل نیز می شوند.

در واقع سئو کلاه سفید راهی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین و تجاری پایدار می باشد و هدف یا اولویت اول جلب رضایت کاربر و مشتری سایت است بطوریکه قوانین سئو هم رعایت شود ، در سئو کلاه سفید سعی بر این است که محتوا مربوط به موضوع سایت باشد این نوع سئو برای شما مناسب نیست اما اگر میخواهید در لیست نتایج جستجو گوگل اول و ماندگار و پرقدرت باشید راهی جز انتخاب سئو کلاه سفید ندارید. متخصصین بخش سئو وب 24 بصورت کامل از روش های کلاه سفید استفاده می کنند زیرا به دنبال کسب نتایج خوب و ماندگار برای مشتریان هستیم.نتایجی که به سئو کلاه سیاه بدست می آید دیر یا زود توسط گوگل شناسایی شده و سایت متخلف به شدت جریمه خواهد شد. پس تا دیر نشده و دوره پرتقاضای آموزش سئو و بهینه سازی سایت حضوری و غیرحضوری مون پر نشده اقدام به ثبت نام کنید . یک کاربر هر زمان برای محصولات یا خدماتی برای ماشین در گوگل جستجو کند نام شرکت شما نمایان میشود. خیلی خلاصه، پیش از اینکه بهسراغ سایر پارگرافهای مقاله برویم، باید گفت که مبحث سئو در سه زیر شاخه سئو تکنیکال (Technical SEO)، سئو داخلی (On Page SEO) و سئو خارجی (Off Page SEO) تعریف میشود.

توسط باربری

باربری