چیدانه انواع کابینت ام دی اف، کدوم بهترینه؟-آلموتکنیک طاهری

•MDF از ذرات بسیار خوب ساخته شده است به این معنی که در ساختارش خرده ریزه‌های قابل توجهی وجود ندارد. این باعث می‌شود که بهتر و صاف‌تر به‌نظر برسد به‌ویژه زمانی که می‌خواهد رنگ شود. اگر قصد دارید درب‌های کابینت منزلتان را نقاشی کنید، ما بسیار توصیه می‌کنیم که از روکشMDFبر روی چوب خالص استفاده کنید. قبل از پرداختن به مزایا و معایب MDF ، درخور توجه است که به این نکته اشاره کنیم که انواع مختلفی از این نوع چوب کامپوزیت وجود دارد. تراکم، اندازه، نوع چسب، رطوبت، گونه چوب و ضخامت باعث تنوع MDF می‌شود. هرچه MDF ضخیم‌تر و متراکم‌تر باشد، گران‌بهاتر خواهد بود.

  • هر چند وقت یک بار زیر کابینت خود را تمیز کنید تا محل تجمع سوسک و مورچه نشود مورچه میتواند به بافت چوبی آسیب برساند.
  • کابینت‌های کامپوزیتی بر اساس روکشی که دارند دارای نمای مات و یا براق هستند.
  • تخته های به دست آمده را در اندازه های مختلف برش می دهند و به این ترتیب کار ساخت ام دی اف به پایان ساخت انواع کابینت MDF می رسد.
  • طرفدارهای مدل کابینت ام دی اف ساده و کلاسیک کم نیستند.

بارها شده که دو کابینت ساز مختلف برای یک آشپزخانه دو متراژ مختلف دراوردن و درنهایت چون قیمتها بصورت متری محاسبه شده، قطعا تفاوت چشمگیری در این نوع قیمت دادن ایجاد خواهد شد. و کمد دیواری در مدل های مختلف با توجه به سلیقه مشتری، هم اکنون منتظر تماس تان هستیم. از چوب های بازیافتی برای تولید کابینت های ام دی اف استفاده می شود، بنا براین این دسته از کابینت ها به محیط زیست کمک می کنند. کابینت ام دی اف صاف و صیقلی می باشد و از یکپارچگی خوبی برخوردار می باشد.

چیدانه انواع کابینت ام دی اف، کدوم بهترینه؟-آلموتکنیک طاهری پس از اینکه کابینت نصب شد، باید به اندازه گیری و برش دادن طبقات و همچنین درب های نمای اپن پرداخته شود. بهتر است مجری کابینت قبل از اجرا نمونه‌ای سه بعدی از کار را به شما نشان دهد تا از انتخاب خود از نظر زیبایی مطمئن شوید. برای طراحی و نصب کابینت از متخصصان در این زمینه استفاده کنید و قبل از شروع کار در مورد ضمانت و قیمت و خدمات پس از نصب مطمئن شوید.

کارایی

در انتخاب جنس صفحه‌های روی کابینت دقت کنید و برای قسمت‌هایی که بیشتر در معرض رطوبت و آب قرار دارند باید جنس‌های مقاوم به رطوبت و خراش مورد استفاده قرار بگیرد. در این مورد صفحات ام دی اف با روکش اچ پی ال و صفحات پلی وود توصیه ‌می‌شود. سوراخ کاری باعث سرعت بخشیدن به مونتاژ کاری افزایش دقت و زیبایی کارمی شود.

دلایل محبوبیت انواع کابینت های ام دی اف

ساخت کابینت همانند هر کار دیگری نیاز به دانش و تخصص کافی دارد و دارای مراحل متعددی است. در صورتی که این مراحل با دقت کافی انجام شود می توان کابینت بسیار زیبا و شیکی متناسب با شرایط آشپزخانه ساخت. از گذشته های دور تا کنون به منظور نظم بخشیدن به فضای آشپزخانه و استفاده بهینه از این فضا از طبقات چوبی یا فلزی استفاده می کردند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی این طبقات مدرن تر شده و جای خود را به کابینت های شیکی داده اند. برای ساخت کابینت ها معمولا از چوب یا MDF استفاده می کنند که هر کدام مزایای خاصی دارد.تنوع کابینت های MDF بسیار بالا است و می توان آن ها را به صورت اختصاصی تر نیز سفارش داد.

توسط باربری

باربری