کلاهبرداری از معامله گران با صرافی؛ معرفی صرافی کوینکس CoinEx -ایران ارز دیجیتال

زیرا، با توجه به خرید و فروشهایی که روزانه انجام میدهند چه سود کرده باشند و چه نکرده باشند باید هزینه بالایی پرداخت کنند. کارهای استیکی که در حال انجام هستد نیز با گزینه (In Progress) نمایش داده می شوند. 2. گزینه انتقال عادی “Normal Transfer” را انتخاب کنید. سپس، تتر خود را به یکی از صرافی های داخلی انتقال داده و طی 3 الی 24 ساعت کاری معادل ریالی آن را معرفی کامل صرافی کوینکس coinex دریافت کنید. البته، اگر قصد انتقال تتر در بستر Tron و Trc20 را دارید کارمزدی حدود 0 از شما دریافت میشود. اتریوم / تتر با ۱۴ درصد، شیبا اینو / تتر با ۴.۵ درصد و فانتوم / تتر با ۲.۸۵ درصد در رتبه های بعدی تعیین حجم معاملات در صرافی کوینکس قرار دارند. از دید اعتماد، این صرافی قابل اعتماد بوده و خرید و فروش در آن بسیار راحت است.

طبیعی است قبل از انجام معاملات، حساب خود را شارژ کنید.

تریدرها با استفاده از چارت های پیشرفته موجود در این صرافی می توانند حرکت های احتمالی بازار را تجزیه و تحلیل کنند، آنها همچنین می توانند با یک کلیک ساده جفت ارزهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهند. در بازار مارجین کوینکس شما میتوانید بر اساس میزان دارایی خود در حساب کاربری صرافی، مقدار مشخصی وام دریافت کرده و با استفاده از این وام با نسبت ۳ تا ۱۰ برابر در بازار معامله کنید. Transfer: با استفاده از این قسمت شما میتوانید هر مقدار از دارایی که در بخش مارجین دارید را به اسپات یا بالعکس منتقل نمایید. صرافی کوینکس خیلی مجهز است و دارایی یک اپلیکیشن کامل در این زمینه است و شما به راحتی می توانید از پلی استور و یا گوگل پلی نصب کنید. بررسی ویژگیهای صرافی های مختلف باعث میشود که تصمیم درستی در خصوص انتخاب و یا حذف آنها برای انجام معاملات و سرمایهگذاری داشته باشید.

چرا باید برای انجام معاملات فیوچرز به یک صرافی خارجی اعتماد کنیم؟ ارزهای پشتیبانی شده در صرافی کوینکس به بیش از 199 ارز می رسد. اما، هر ارزی را بخواهید از این حساب خارج و یا برداشت کنید، به ازای هر رمز ارز از حساب شما مبلغی کسر میشود. طبیعی است قبل از انجام معاملات، حساب خود را شارژ کنید. به منظور قرارگیری در سطح دوم یا بیسیک، بایستی گذرنامه اسکن شده یا مدرک دیگری برای تعیین هویت خود ارائه نمایید و به صورت آنلاین آن را در سایت صرافی بارگزاری کنید. حتی کوینکس پشتیبانی فارسی داره و 30 درصد از کل کاربران این صرافی رو کاربران ایرانی تشکیل میدن. در حال حاضر، کارمزد معاملات در این صرافی 0.14% (چهارده صدم درصد) از حجم معاملات است. این صرافی 0.1 درصد تراکنش کارمزد داره که یک ویژگی خیلی خوب در انتخاب صرافی می تونه باشه و حتی با توکن cet که توکن مخصوص این صرافی هست میتونید این کارمزد رو به 0.05 هم کاهش بدین.

صرافی کوینکس کار خود را در هنگ کنگ آغاز کرد و خیلی زود به نامی بزرگ در میان صرافی های رمزارز تبدیل شد. صرافی کوینکس در میان 300 صرافی برتر دنیا قرار دارد و روز به روز ارتقا پیدا کرده و بر لیست ارزهای دیجیتال آن افزوده میشود. صرافی بایننس جزء بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال به شمار میآید که، حدود 1240 ارز دیجیتال را پشتیبانی میکند. این صرافی از پروتکل های پیشرفته SSL برای تامین امنیت تراکنش های کاربران استفاده می کند. و مهمترین امکانات صرافی کوینکس را می توان این گونه عنوان کرد: خرید و فروش ارز دیجیتال، تامین امنیت خریدار و فروشنده، سرعت بالا در خرید و فروش و قیمت لحظهای، قیمت مناسب به دلیل وجود رقابت و عدم نگرانی از بابت تحریم کوینکسCoinEx در اواخر سال ۲۰۱۷ تأسیس شد.

این صرافی امکانات متوعی دارد و به همین سبب یکی از پلتفرم های اصلی مبادله رمز ارز در جهان محسوب می شود. طبق آمارهای سایت کوین مارکت کپ، صرافی کوینکس 437 جفت ارز در بازار دارد. روش های مختلفی برای کسب درآمد در سندباکس The Sandbox وجود دارد. از طرف دیگر، سازندگان محتوای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی میتوانند با طراحی و انتشار تجربیات برای کاربران، توکنهای OVR کسب کنند. کوینکس یک صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال است که از معتبرترین صرافی های بازار ارز دیجیتالی به حساب می آید و از این رو بسیاری از سرمایه گذاران برای انجام دادن فعالیت های خود در بازار ارز دیجیتال از این نوع صرافی کمک دریافت می کنند و خرید و فروش ارز های خود را از طریق این صرافی انجام می دهند.

2. گزینه انتقال عادی “Normal Transfer” را انتخاب کنید.

توسط باربری

باربری