پرایس اکشن چیست آموزش تصویری پرایس اکشن Price Action با فیلم و PDF چارت ایران-آکادمی حسینی فایننس

حتی اگر این استراتژی کمی و بدون الگو باشد، در واقع برخی از تاکتیک های مشترک در میان سودآورترین معامله گرانی که از آن استفاده می کنند؛ وجود دارد. در پاسخ به این سوال باید گفت سبک پرایس اکشن در همه بازارهای مالی در سراسر دنیا، قبل استفاده است. شما می توانید از این سبک برای معامله در بورس سهام، ارز، سکه، طلا، ارز دیجیتال، فارکس و … مزیت برجسته ای که افراد را به آموزش پرایس اکشن، ترغیب می کند این است که راهی ساده برای معامله است و معامله با آن بسیار واضح بوده و هیچ شاخصی برای به هم ریختگی وجود ندارد. در نتیجه شما برای تصمیم گیری راجع به خرید یا فروش، نیازی به گنجاندن اطلاعات فنی زیادی ندارید. هر زمان و هر اتفاقی که در طول روز اتفاق می افتد ، اهمیت بسیار زیادی داشته و در قیمت ها تاثیر دارد.

۴. کندل این سایدبار و اوت ساید بار در پرایس اکشن

پرایس اکشن چیست آموزش تصویری پرایس اکشن Price Action با فیلم و PDF چارت ایران-آکادمی حسینی فایننس

یعنی کندل صعودی در ابتدا می آید و پس از آن، کندل نزولی آکادمی محمد حسینی ظاهر می گردد. در حالت بالعکس و با وجود فشار فروش بر روی سطوح مقاومت نیز احتمال پدیدار شدن الگوهایی همچون Bearish Two­Bar Reversal بعید نیست. در زیر الگوی Bearish Pin Bar که توسط یک مقاومت قوی مردود شده، اقدام به فروش کنید. در بالای الگوی Bullish Pin Bar که توسط یک حمایت قوی مردود شده، اقدام به خرید کنید. در این حالت، ابتدا یک کندل نزولی و سپس سه کندل صعودی متوالی خواهیم داشت.

یکی از ویژگی های سرفصل های آموزشی پرایس اکشن عمل گرا بودن مباحث برای دانشپذیران است بطوری که دانشپذیر همزمان موارد تئوری و فعالیت های عملی را در کلاس فرا میگیرد. در حالت کلی به روشی در معامله که براساس حرکات قیمت شکل می گیرد و معامله گران براساس حرکت قیمت، اقدام به تحلیل بازارهای معاملاتی می کنند؛ پرایس اکشن گفته می شود. این روش همه حرکات قیمتی مانند کندل خوانی، اندیکاتورهای رایج و الگوهای مختلف را در بر می گیرد.

معاملات روندی چیست؟ بهترین استراتژی معاملات روندی کدام‌اند؟

ال بروکس یک موسسه آموزشی در لس آنجلس دارد اما قبل از موسسه آموزشی خود در دانشگاه Emory مشغول آموزش های معامله گری بود. در دانشگاه تکنیک های پیشرفته اسکلیپیگز را در بورس کالای شیکاگو تدریس کرده است و ده ها هزار کنفرانس های معامله گری برگزار کرده است که در طی این کنفرانس ها، روش های معامله گری را به کاربران آموزش داده است. ال بروکس متولد 23 فوریه 1952 است که بیش از 30 سال تجربه کاری در بازارهای مالی دارد. وی فارغ التحصیل رشته چشم پزشکی از دانشگاه شیکاگو است که در زمینه بیماری ها و جراحی چشم مقالات بی شماری نوشته است اما وی شغل چشم پزشکی را رها کرده و به عنوان یک معامله گر حرفه ای وارد بازارهای مالی شد. چیزی که در پرایس اکشن موردبررسی قرار می‌گیرد، رفتار معامله‌گران و شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در بازار است. پرایس اکشن واقعی تنها بر اساس قیمت و حرکات آن در بازار سروکار دارد.

همانطور که اشاره کردیم پرایس اکشن یک سبک معاملاتی است که در آن تحلیل های فقط بر اساس قیمت و رفتار آن انجام میشود. در این سبک می آموزید که چطور به ساده ترین شکل ممکن قیمت و روند یک ارز دیجیتال را بررسی کنید و طبق حرکت آن نسبت به معامله در این بازار تصمیم بگیرید. نکته ی مهمی که در مورد این سبک تحلیل تکنیکال وجود دارد، این است که به جای بررسی اتفاقاتی که در بازار رخ میدهد، به دنبال دلیلی برای رفتار های قیمتی هستیم. همین مسئله به ما کمک میکند که تصمیمات بهتری را در بازار ارزهای دیجیتال بگیریم. تیم ارزسنج از همان ابتدای فعالیت خود در بازار ارزهای دیجیتال، با توجه به سادگی و کاربردی بودن پرایس اکشن، این سبک معاملاتی را انتخاب کرده و در سال های گذشته و تجربه ی معامله با این سبک، پرایس اکشن را بهینه کرده است. در این دوره قصد داریم که به آموزش صفر تا صد پرایس اکشن بهینه شده خود بپردازیم.

وقتی قیمت به کندل اوردر بلاک رسید می‌توانید در ۵۰ درصد از کندل اوردر بلاک وارد معامله شود. در واقع سبک ICT برای تحلیل، از طریق سطوح نقدینگی، استاپ لاس‌ها، اوردر بلاک‌ها و رفتار معامله‌گر‌ها استفاده می‌کند. تنها اشخاصی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سایت شده اند می توانند در مورد این محصول بازبینی ارسال کنند. مدارک بین المللی مستلزم ثبت نام در آزمون و پرداخت وجه آن می باشد و مدارک صادر شده توسط مرکز آموزش عالی سهامیر دارای اعتبار در بیش از 34 کشور بوده .

در اوایل صحبت‌هایم گفتم ما به‌عنوان یک نوسان گیر به دنبال سود گیری نوسانی هستیم که در آن‌ها ریسک زیاد است . حال ما به‌عنوان فرد حرفه‌ای باید ریسک را در سبد دارایی خود پخش‌کنیم و من به‌عنوان مدرس در دوره آموزشی پرایس اکشن این دوره آموزشی به شما پیشنهاد می‌کنم که نهایتا 1% سرمایه خودتون رو ریسک کنید. سلام، برخلاف سایر استراتژی های بازار که با نمودار ها و روش های پیچیده ای مواجه هستیم، استراتژی حرکات قیمتی تنها بر خود قیمت تمرکز دارد. اصل استراتژی حرکات قیمتی بر معاملات بازگشتی یا عکس روندی استوار است. یعنی معامله گر به دنبال بازگشت های قوی بازار است، با این حال استفاده از استراتژی حرکات قیمتی در پیش بینی نقاط آغازین بازار موجب شده که حتی تحلیلگران پیرو روند هم از این استراتژی استفاده کنند. سلام ممنون از لطف شما جناب کاظمی ماهم خوشحالیم که دانش پذیران عزیزی رو همچون جنابعالی در بهترین آموزشگاه بورس ایران داریم، در مورد پرایس اکشن هم ببینید حرکت قیمت می تواند سیگنال های سود ده با دقت بالا را فراهم کند.

جالب اینجاست که بدونین شما با یادگیری تحلیل تکنیکال می تونین معامله های خودتون رو با خیال راحت و کاملا هوشمندانه انجام بدین و سود زیادی به دست بیارین. به این ترتیب شما با استفاده از تحلیل تکنیکال در سرمایه گذاری بازار ارزهای دیجیتال و بقیه بازارهای مالی می تونین سودهای زیادی به دست بیارین و با خیال راحت معامله های خودتون رو انجام بدین. به عبارت دیگه تحلیل تکنیکال یا Technical Analysis روش یا راهی برای پیش بینی قیمت در بازارهای مالی به خصوص بازار ارزهای دیجیتال به کمک مطالعه و بررسی تاریخچه قیمت و حجم معاملات در اون بازار هست.

شما میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و آموزش های لازم را در دوره رایگان ارز دیجیتال و ..ببینید. روش های تحلیلی پرایس اکشن با استفاده از نمودار های قیمتی کار می کنند .می توانید با پرایس اکشن نقطه های ورود و خروج را به راحتی پیدا کنید. مساله کندل شناسی در پرایس اکشن موضوع سختی نیست و فقط کمی نیاز به دقت دارد. برخی از کندل ها شباهت زیادی با هم دارند و این موضوع ممکن است باعث شود فکر کنید تحلیل اشتباهی انجام می دهید. استفاده از الگو ها می تواند باعث شود درصد خطا شما کمتر شود.

  • پرایس اکشن به زبان ساده معامله کردن بر اساس قیمت سهم می باشد.
  • اگر به چارت پرایس اکشن کارها نگاه کنید، نواحی یا نقاط زیادی را می‌بینید که علامت خورده اند.
  • یک کندل نزولی که دارای High پایین تری از High کندل قبلی است و زیر Low کندل قبلی بسته می شود.

وقتی در نمودار شمعی داشته باشیم که شمع بعدی را کاملا در خود جای دهد الگوی ستون داخلی تشکیل شده است. در بازارهایی که روند مشخصی دارند، این الگو معمولا سیگنال شکستن روند است اما اگر در سطح کلیدی (مثلا سطح مقاومت یا حمایت کلیدی) شاهد این الگو باشیم، می‌تواند به معنای معکوس شدن روند یا اصطلاحا reversal نیز باشد. سومین فاکتور روانشناختی پرایس اکشن که به آن اشاره می‌کنیم، سوابق تاریخی است. فرض کنید یک توالی از وقایع خاص قبلا چند بار در بازار مشاهده شده است و مثلا اخیرا قیمت چندین بار به سقف ۱.۲۰۰۰ رسیده، از آنجا تا ۱.۱۰۰۰ پایین آمده ولی دوباره بالا رفته است. در این صورت وقتی قیمت دوباره به ۱.۲۰۰۰ نزدیک شود افراد انتظار خواهند داشت که این سطح حکم سقف قیمت را بازی کند و اگر تا نزدیک ۱.۱۰۰۰ پایین بیاید، انتظار خواهند داشت که این سطح نقش کف قیمت را ایفا کند. این سوابق با عوامل بنیادی از قبیل رخدادهای سیاسی و اجتماعی یا مسائل تامین منابع و تجاری نیز می‌تواند ترکیب شود و انتظارات بازار را شکل دهد.

فروش اندیکاتور حرفه‌ای

توسط باربری

باربری