پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری-ترازنت

یکی از ویژگی های نظارت تصویری این است که میتوان تصاویر دوربین ها را در مناطقی دورتر حتی در خارج از یک شهر یا کشور از طریق شبکه و اینترنت مشاهده و کنترل نمود. این قابلیت باعث میشود در مکان هایی که امکان حضور نداریم بتوانیم نظارت بیشتری داشته باشیم. این شرکت با داشتن کارشناسان متعهد و ارائه خدمات متفاوت در زمینه پشتیبانی شبکه و خدمات شبکه توانسته جلب رضایت بسیاری از مشتریان خود را طی این سالیان طولان داشته باشد و همواره سعی می نماید با ارائه خدمات مطلوب و به موقع اعتماد بیشتری نسبت به خدمات خود بهترین شرکت خدمات شبکه جلب نماید.

اگر شرکت های مربوطه برای مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری راه حلی پیدا نمی کنند. یکی از خدماتی که در قسمتراه اندازیشبکه کامپیوتریدر محل مشتری میشود خدمات مربوط به اشتراک گذاری پوشه ها و پرینترها و نیز رفع مشکلات اشتراک گذاری پرینتر و پوشه در محلی مشتری است. اگر شما هم نیاز به اشتراک گذاری پوشه ها و فایلها و یا رفع مشکلات مرتبط در این زمینه را دارید، برای اعزام نیرو به محل با ماتماسبگیرید. بیشترین کاربرد شبکه های کامپیوتری اشتراک اطلاعات و به روزرسانی داده ها در شبکه کامپیوتری می باشد. البته مسایل امنیتی نیز در شبکه های کامپیوتری از اهمیت خاصی برخودار است و انجام تنظیمات مناسب باعث افزایش امنیت اطلاعات شرکت ها میشود. سرویس 7/24 کامل ترین خدمات پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان است و بیشتر برای کسب و کارهایی که سرویس دهی آن ها همیشگی است ارائه می شود.

پشتیبانی شبکه نوین نت

با پیاده سازی سیستم ویپ امکاناتی مثل صف تماس، پاسخگویی خودکار، صندوق صوتی، نظرسنجی از مشتریان و قابلیت های دیگر می‌توانید به صورت حرفه‌ای ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب رضایت بیشتر آنها بردارید. پیاده‌سازی شبکه به‌عنوان یک سرویس می‌تواند بسیاری از هزینه‌های فناوری اطلاعات از جمله هزینه‌های زیرساخت، سخت‌افزار و نرم‌افزار و همچنین هزینه‌های عملیاتی، نگهداری و خدمات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. در یکی از نظرسنجی‌های اخیر نشان داده شده که شرکت‌هایی که از خدمات مدیریت‌ شده شبکه برای برخی یا همه نیازهای فناوری خود استفاده می‌کنند، حداقل ۲۵ درصد کاهش در هزینه‌های سالانه فناوری اطلاعات دارند. علاوه بر این، هنگامی که خدمات شبکه به شکل هزینه ثابت در نظر گرفته میشود، هزینه‌های سازمان بهتر کنترل شده و قابل پیش بینی‌تر میشوند. هزینه‌های سرمایه کاهش می‌یابد زیرا سخت‌افزار فیزیکی کمتری در محل وجود دارد و هزینه‌های مرتبط با ارتقا، نگهداری و آموزش در هزینه ماهانه لحاظ می‌شود.

همچنین سرویس های اکتیو دایرکتوری ، پوشه های اشتراکی و پرینتر ها، تهیه بکاپ، رفع مشکلات کامپیوتر ها، مدیریت آنتی ویروس ها زیر مجموعه پشتیبانی شبکه است. تمام صاحبین تجارت ، باید بدانند چگونه با عقد یک قرارداد درست پشتیبانی شبکه ، خدماتی با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب دریافت کنند . مخاطب گرامی، یافتن یک شرکت ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات کاردشواری است. به منظور استفاده از شبکه و انواع خدمات مربوطه به جزء منابع نرم افزاری بایستی از منابع سخت افزار نیز استفاده نمود.

  • همچنین بسیاری از سازمان ها برای استخدام کارکنان در قراردادشان بند عدم افشای اطلاعات را گنجانده اند.
  • حفظ امنیت شبکه نیز از مواردی است که باید از سمت سخت افزار و نرم افزار دائما به روز شود تا مشکلی برای شبکه ایجاد نشود.
  • خدمات شبکه راه اندازی زیرساخت شبکه از کابل کشی شبکه اولیه و نصب تجهیزات سخت افزاری شبکه (تجهیزات شبکه) تا نصب سرور و نصب کامپیوترها و بعد از آن پشتیبانی شبکه را شامل می شود.
  • کارشناسان خدمات شبکه ما مشکلات مرتبط با سخت‌افزارهایی مثل پرینتر، اسکنر، فکس، تلفن و… را برای شما حل می‌کنند.

راه اندازی router های نرم افزار و سخت افزاری برای ارتباط میان دو شبکه lan. شرکت خدمات شبکه اعتماد شبکه پرهام مستقر در تهران با ارائه خدمات مشاوره و راه اندازی شبکه از صفر تا صد، آماده همکاری با شرکت ها و ارگان ها جهت انجام تمامی خدمات شبکه در تهران، کرج و سایر نقاط ایران می باشد. در واقع امنیت شبکه به حفاظت از زیرساخت‌های زیربنایی شبکه در برابر هرگونه دسترسی غیرمجاز، سوء استفاده از اطلاعات یا سرقت گفته می‌شود. این موضوع شامل ایجاد یک زیرساخت برای دستگاه‌ها، برنامه‌ها، کاربران و برنامه‌های کاربردی به شیوه‌ای ایمن است. استفاده از مفاهیم و کاربردهای امنیت شبکه بسیار مهم بوده و حفظ اطلاعات مهم و حیاتی کمک می‌کند. پیاده سازی شبکه را میتوان باتوجه به نیاز سازمان به دو صورت کابلی و وایرلس انجام داد.

پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری-ترازنت

به همین دلیل است که ما طیف وسیعی از خدمات محافظت از داده های شبکه، از جمله امنیت و نگهداری شبکه را ارائه می دهیم. خدمات تعمیر و نگهداری شبکه به همه کارهایی گفته می شود که باید انجام شود تا یک شبکه به طور مستمر و بدون قطعی و مشکل کار کند. داشتن یک برنامه از پیش تعریف شده برای تعمیر و نگهداری شبکه، به شما این امکان را می دهد که مشکلات مربوط به فناوری اطلاعات قبل از آنکه صدمه ای واقعی وارد کنند، برطرف شوند و در عین حال به کاهش نیاز به حل مسئله واکنشی نیز کمک می کند.

PRTG Network Monitor نرم افزاری قدرتمند برای نظارت بر شبکه و سیستم های شبکه است. این نرم افزار برای شبکه های کوچک، متوسط و بزرگ مناسب است و قادر به نظارت بر شبکه های LAN، WAN، WLAN و VPN می باشد. شما همچنین می توانید وب سایت ها، ایمیل ها و پرونده های سرور، سیستم های لینوکس، ویندوز، روترها و بسیاری دیگر را تحت نظارت داشته باشید. این موضوع به نوع قرارداد پشتیبانی شبکه شما بر میگردد، اگر قرارداد پشتیبانی شبکه مجموعه شما به صورت 12 ساعته یا 24 ساعته باشد کارشناسان شیفت شب جواب گویای شما در ساعات غیر اداری نیز می باشند. لازم به ذکر است مبلغ قرارداد پشتیبانی شبکه به صورت 12 و 24 ساعته بیشتر از مبلغ قرارداد پشتیبانی شبکه در ساعات کاری رایج می باشد.

خدمات اکتیو شبکه

شرکت پشتیبانی شبکه خوب حداقل دو نفر را برای کار پشتیبانی شبکه یک شرکت در نظر می گیرد تا همه زوایای شبکه آن شرکت را ساپورت کنند. نحوه کار و مستندات این شرکت ها به گونه ای است که سایر اعضای فنی نیز می توانند در هر لحظه ای که نفرات اختصاص داده شده به شما در دسترس نباشند به شما سرویس دهند. برخلاف بسیاری از سرویس دهندگان خدمات شبکه ، پیمانکار پشتیبانی شبکه معتبر هیچ هزینه پنهانی را به شما تحمیل نمی کند.

قبل از این که مشکل حاد و بزرگی رخ دهد ، شما را مطلع کرده و راه حل ها را پیاده سازی کنند. مشکلاتزیر ساختی،امنیتیو … جزء مواردی هستند که پیمانکار پشتیبانی شبکه باید در گزارشاتمانیتورینگبه آن ها اهمیت ویژه ای بدهد. یک شرکت معتبر وجود یک کارشناس پشتیبانی شبکه از زمانی که شما به مشکل بر میخورید یا درخواستی را اعلام می کنید ، تضمین می کند که در حداقل زمان ممکن (با توجه به مشکل و اهمیت موضوع و تاثیر آن بر روی کسب و کار شما) درخواست شما را انجام دهد.

خدمات شبکه در تهران کدام مناطق ارائه داده میشود؟

توسط باربری

باربری