آموزش اینستاگرام از صفر تا صد – تصویری و کامل

همه ما برای وقت خودمان ارزش قائلیم و دوست نداریم مرتب روش های مختلف را تست کنیم تا شاید با یکی از آنها به نتیجه برسیم. شاید تا الان بارها دلتان خواسته که فالوورهای پیج اینستاگرام یک شبه چندین کا شود. الان هر کسی می داند که پیجی که مثلا ۱۰ کا فالوور دارد باید حداقل ۲ کا لایک برای هر پستش داشته باشد. ضمنا هر جا که می توانید از هشتگ های محبوب استفاده کنید . سایت های بای فالوور، های فالوور، فالوور مرسی، بوفالو، الماس فالوور جزء فروشندگان واقعی فالوور اینستاگرام هستند. جمع بندی ما در این مقاله به این ختم می شود که اگر می خواهید فالوور بخرید حتما واقعی اش را بخرید. اما چگونه بفهمیم فالوورهای ما چه زمانی آنلاین هستند؟ اما خرید پیج اینستاگرام واقعی در خیلی از موارد به صرفه نیست.

معمولا اولین نکته مهم که یک خریدار به آن دقت می کند فالوور های شما میباشد اسامی فالوورهای شما اگر نامربوط و متعلق به کشورهای مختلفی باشد قطعا فیک شناخته میشود و اعتماد مشتری هم از بین می رود در اصل با داشتن فالوور ایرانی باعث جلب توجه همگان خواهید بود. این خواننده قبل از انتشار اولین آلبوم رسمی خود در سال ۲۰۱۳، بیشتر به عنوان ستاره مجموعه تلویزیونی کمدی «ویکتوریوس» شناخته شده بود. در اکتبر سال 2010 اولین نسخه اینستاگرام منتشر شد و طی مدتی با جذب اعضای بی شمار و پی در پی به اوج قدرت خود رسید، با فیلتر شدن تلگرام ، فیسبوک… اینستاگرام شبکه ی اجتماعی محبوبی که همه ی ما حتی اگر یک یا چند اکانت درآن نداشته باشیم بار ها و بارها نام آن را شنیده ایم این روز ها از یک شبکه ی اجتماعی فراتر رفته و ابعاد زیادی از زندگی روزمره ما را در بر می گیرد، به طوری که برای گذراندن اوقات فراغت، باخبر شدن از احوال دوستان و آشنایان، خرید لوازم و استفاده از خدمات مورد نیاز و حتی کسب و کار از اینستاگرام استفاده می کنیم، به این دلیل به عرصه ی مناسبی برای بروز استعداد ها و ارائه و گسترش کسب و کارها تبدیل شده است.

اما هر آنچه برای همه مهم است افزایش فالوور واقعی و داشتن لایک بالا در اینستاگرام است. حتماً بار ها شنیده و تجربه کردهاید که زمان تازهکار بودن و شروع کردن هر کاری داشتن یک حامی چقدر به کمک افراد میآید و فضای کار را تلطیف و مسیر پیشرو را هموار میکند، پس چه چیزی بهتر از داشتن حامیانی برای صفحه و کسبوکارتان. افزایش فالوور اینستاگرام، افزایش بازدید و تعامل با پستهای کسبوکار شما را به دنبال دارد و این موضوع باعث پیشرفت شما در مسیر این چرخه میشود. همانطور که نفس برای انسان یک امر ضروری و حیاتی در جهت ادامه ی مسیر زندگی است، داشتن فالوور هم برای پیجهای اینستاگرامی چنین نقشی را ایفا میکند، زیرا در صورتی ادامه ی مسیر در جهت رسیدن فرد به اهدافش برایش میسر میباشد که از محصولات و خدماتی که در پیجهای اینستاگرامی خود قرار میدهد از طریق مردم استقبال به عمل بیاید.

سعی کنید تا جای ممکن کوتاهترین اسم را برای پیج خود انتخاب کنید این کوتاه بودن به معنای مخفف کردن اسمتان نیست جوری که هیچ گونه شباهتی به نام کسب و کار شما نداشته باشد. به صورت آشکار مشتریان محصولات ارائه شده توسط فروشگاه های آنلاین ایرانی که از فضای اینستاگرام برای ارائه ی محصولات خود استفاده می کنند از خود ساکنین کشور هستند که نیاز های کم و بیش مشابه و سلایق نزدیک تر نسبت به ساکنین سایر کشور ها با هم دارند و اگر برای افزایش فروش به دنبال خرید فالوور باشیم، بهترین گزینه خرید فالوور ایرانی بوده و نتیجه ی مثبت آن به زودی در رونق کسب و کارمان قابل مشاهده خواهد بود. این کار باعث میشود تا افرادی که در سایر شبکههای اجتماعی شما را دنبال میکنند با پیج اینستاگرام شما آشنا شوند و در صورت تمایل شما را فالو کنند. با این کار به احتمال زیاد خیلی از بازدید کنندگان اینستاگرام، جزو فالوور شما در این شبکه اجتماعی محبوب می شوند.

بازدید از پروفایل کاربرانی که پست شما را لایک کرده و زیر آن کامنت گذاشتهاند و جبران لطف آنها. به لطف قرنطینۀ دوران کرونا هم این گرایش به ویدئوهای IGTV اینستاگرام روز به روز بیشتر از قبل شد. همه این موارد بستگی به خلاقیت و مهارت شما داره و اگر نتیجه بخش نبود یا واقعاً نتیجه این کار را خودم ندیده بودم اصلاً و ابداً به شما پیشنهاد نمیدادم. با ما همراه باشید تا بهترین روش های انجام این کار را برایتان شرح دهیم. ما در این مقاله سعی کردیم فرق فالوور واقعی و فیک را به شما بگوییم. پس پیشنهاد می کنم در این مقاله همراه ما باشید. نکته مهمی که وجود دارد این است که حتما قبل از تبلیغات باید پیج شما به اکانت تجاری تغییر داده شده باشد و اینکه حتما یک بیو عالی برای پیج خود بنویسید و از همه مهمتر حداقل 30 محتوای عالی باید از قبل پست کرده باشید. هر سوال یا مشکلی که داشتید حتما در قسمت کامنت ها بنویسید. در رابطه با رمز هم حتما بخش امنیت بالا رو بخون. در واقع اکثر افرادی که توی گوگل سرچ می کنند تا سایت مناسب برای خرید فالوور پیدا کنند با چنین عناوینی است: خرید فالوور واقعی، خرید فالوور ایرانی بدون ریزش، خرید فالوور 100 درصد واقعی و …

داشتن فعالیت مناسب در پیج، معمولاً نتیجهای مناسب به همراه دارد و باعث افزایش فالو و لایک خواهد شد. با من در ریوند همراه باشید تا روشهای جذب فالوور فعال اینستاگرام را یاد بگیرید. پاسخ به این سوال کاملا واضح است اگر شما واقعا فالوور حقیقی و فعال خریداری کرده باشید 100 درصد ریزش هم تجربه خواهید کرد. به علاوه، با این کار به مخاطبان نشان خواهید داد که برای نظرات آنها ارزش قائل هستید. تحقیقات نشان میدهد که مخاطبین به همان اندازه که دوست دارند در مورد کار و تجارت شما بدانند، تماشای پشت صحنه و اتفاقات آن هم برایشان جالب است.

با توجه به این صحبت ها ما در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد خرید فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنیم. به نظر میرسد این صفحات که بار تجاری به دوش نمیکشند و تعداد بالای فالوور در آنها تنها برای اعتباربخشی به فرد استفاده میشود کار سختی برای خرید فالوور ندارند، ولی باید توجه داشت که با قوانین اینستاگرام که در مدت زمانهای کوتاه بهروز میشوند، ممکن است در صورت عدم استفاده از فروشندههای معتبر فالوور، بهزودی صفحه خود را از دست بدهند. سعی کنید از نوشته هایی جذاب و ارزشمند قرار دهید که فرد مورد نظر ترغیب به فالو و یا دیدن تصاویر شما شود. وقتی دیگران پیام های شان را لایک می کنند و برایتان نظر می گذارند، شما نیز متقابلا باید چنین کاری را برای آن ها انجام دهید و در واقع با این کار، از آن ها تشکر و قدردانی کنید. هرچند دیده شدن حداکثری پستهای صفحه بخش قابلتوجهی از خواستههای ادمین ها است ولی داشتن فالوور های زیاد مهمترین خواستهی هرکسی است، چرا که درست مانند نشانه گرفتن چند نشان با یک تیر است، هم اعتبار صفحه بیشتر خواهد بود، پس با خرید فالوور اینستاگرام هم مخاطبان افزایش خواهند یافت و در نتیجه هم درآمد روزانه جیب صاحبان کسبوکار و فعالین مجازی خواهد شد.

به خصوص اگر این اکانت ها را برای رشد کسب و کار خود ایجاد و یا اصلاً آن را با هدف راه اندازی کسب و کار اینترنتی ساخته باشند. برای مثال در اینستاگرام که یک برنامه اجتماعی همهگیر در جایجای دنیا و بین همهی افراد است، به دلایلی مانند کسب درآمد و شهرت، تب جذب مخاطب در بالاترین حد خود قرار دارد. حتما مشخصات خود را با شبکه های اجتماعی خود مقایسه کنید تا اطلاعات متناقضی نداشته باشد. در این روش، به راحتی میتوانید پیامها و پستهای مشابه را بین تمام افرادی که با آنها در ارتباط هستید به اشتراک بگذارید و این پیامها و پستها را در شبکههای اجتماعی مختلف منتشر کرده و در نتیجه ارتباطات خود را گسترش دهید. برای مخاطبان این بدان معنی است که وقتی حس و حال مشاهدهی یک ویدئو را دارند، میتوانند یک ویدئو را جستجو کرده و آن را تماشا کنند. به لطف قابلیت پیشنمایش جدید IGTV، تلاش در این زمینه آسانتر شده و بهرهوری از آن نیز افزایش یافته است و به یاد داشته باشید که اگر ویدئوی IGTV شما در صفحه جستجو ظاهر شود، 4 برابر فضای بیشتری نسبت به یک پست را Reels downloader Instagram اشغال خواهد کرد.

سعی کنید دنبال کنندگان این افراد را فالوو در این صورت، درصد برگشت Follow هم افزایش خواهد یافت و این خود یکی روش واقعی برای افزایش فالوور در اینستاگرام میباشد. در این پی محبوبیت کسب و کار در اینستاگرام به طور چشمگیری افزایش یافت و تقریبا هزاران نفر فعالیت شغلی خود را در این شبکه اجتماعی بطور رسمی شروع کردن. اگر حضور شما در اینستاگرام آنچنان که انتظار دارید قوی نیست، شاید وقت آن رسیده باشد که یاد بگیرید چگونه استراتژی های لازم را برای به دست آوردن دنبال کنندگان واقعی و ارگانیک در این شبکه اجتماعی بکار گیرید زیرا هرچه تعداد مخاطبانتان بیشتر شوند فرصت بیشتری برای تعامل با کاربران و ایجاد تجربیات بی نظیر برای آنها فراهم می شود.

اینستاگرام مانند فیس بوک یا توییتر نیست که در آن، محتوای متنی، نقش زیادی را در انتقال مفاهیم و نظرات داشته باشد. نیچ مارکتینگ در اینستاگرام این است که اگر می بینید از ۱۰۰ قلم محصولی که دارید، فروش خوبی ندارید؛ راهکار این نیست که تعداد محصولات خود را زیاد کنید بلکه راهکار این است که تعداد محصولات خود را کم کرده و روی دسته ای خاصی از محصولات خود به صورت حرفه ای کار کنید! نمی توان این واقعیت را در نظر نگرفت که خرید فالوور ایرانی شامل بار مالی برای صاحبان صفحات خواهد بود ولی باید دانست این بار مالی نه تنها هزینه نبوده بلکه در واقع یک نوع سرمایه گذاری به حساب می آید چرا که به زودی آثار مطلوب این هزینه با افزایش فروش یا افزایش شهرت و اعتبار که منجر به افزایش درآمد های تبلیغاتی می شود، خود را نشان خواهند داد و یک سرمایه گذاری به شدت موفق در کارنامه ی تان خواهد بود. نه تنها ارزش پیج شما پایین می رود بلکه شاهد کاهش فالوور پیجتان هم میشوید و روز به روز شاهد کاهش ویو و فروش پیج خود خواهید بود بس بهتر است سراغ این نوع فالوور نروید.

توسط باربری

باربری