انواع تلویزیون شهری RGB ال ای دی پانل | asilight

انواع تلویزیون شهری RGB ال ای دی پانل | asilight

اما رفته رفته به علت حجم زیاد تقاضا شرکت های زیادی وارد این عرصه شدند و محصولاتی با انعطاف پذیری بالا تولید شد. تلویزیون شهری فول کالر از لحاظ روش راه اندازی نیز به دو دسته تلویزیون شهری Online و تلویزیون شهری offline دسته بندی شده است. در نوع تلویزیون شهری آنلاین به منظور راه اندازی تلویزیون شهری از یک کامپیوتر شخصی به عنوان کنترلر استفاده می شود . از این مدل اغلب بمنظور ساخت تلویزیون شهری با سایزهای بزرگ تر استفاده می شود . تلویزیون های Outdoor کاملا ضد آب و تا حدودی هم ضد ضربه هستند و نیز به دلیل وجود آفتاب گیر روی هر پیکسل،تصاویر را در نور آفتاب به آسانی نمایش می دهند .

قطعا برای انتخاب یک تلویزیون ایده آل و مناسب، مشخصات خاصی را باید مدنظر قرار داد. مشخصاتی که در کنار یکدیگر بهترین گزینه را پیش روی خریداران قرار دهد. ابعاد تلویزیون و تصاویر براساس میزان بودجه و خواست مشتری تعیین می گردد و قطعأ بزرگ بودن نمایشگر، به معنای بالاتر بودن هزینه تمام شده آن خواهد بود. ارتباط وایرلس با سیستم ، از طریق آنتن های وایرلس با استاندار های شهری صورت میگیرد. بصورتی که در تلویزیون های شهری از سیستم وایرلس Point to Point استفاده می شود. این نوع تلویزیون ها ضد آب نمی باشند و از لحاظ قیمت نسبت به مورد قبل ارزان تر هستند.

هزینه تمام شده تولید محصولات در ایران قابل مقایسه با کشور چین نیست این موضوع برای کمپانهای بزرگ مثل اپل و سامسونگ و… LED lamp نوعی از لامپ‌های حالت جامد است که از تکنولوژی دیود نورافشان استفاده می‌کند و به عنوان منبع… اگر محصولی که می خواهید را پیدا نکردید و یا با قیمت آن مشکل داشتید، حتما با ما تماس مجموعه ای اس آی لایت بگیرید. در این مدل ها هر پیکسل را۲ LED قرمز، یک LED سبز و یک LED آبی ایجاد کرده است. هر روز ۳۰۰ هزار نفر از روبروی آن عبور می کنند طبق پیش بینی انجام شده با وجود این بیلبورد این تعداد از تعداد کنونی، افزایش می یابد.

  • نموده و با تلاش و پشتکار بی وقفه پس از مدت کوتاهی مفتخر به کسب عنوان کار آفرین نمونه کشوری گردید.
  • برای اینکه سارقین یا هکرها نتوانند به تلویزیون و تجهیزات آن دسترسی پیدا کنند باید تجهیزات ایمنی بر روی آن نصب شود.
  • در نتیجه طبق قانون، تابلوهای وکلا ، پزشکان ، سردفتران ، مکان های اداری ، آموزشی ، تجاری ، خدماتی ، تولیدی و موارد مشابه دیگر در این دسته قرار می گیرد.
  • مثلا امکانات متنوع این تجهیزات و یا عواملی که هریک نقش بسزایی در کیفیت و وضوح تصاویر پخش شده دارند؛ مواردی هستند که باید به خریدار یادآوری شود.
  • کیفیت تلویزیون‌های شهری با توجه به ابعاد و تراکم پیکسلی آن عاملی متغییر می‌باشد.

اجاره همواره یکی از دغدغه‌های مشتریان این محصول در سال‌های اخیر بوده است. به همین دلیل نهایت توان خود را جهت هر‌چه بهتر عملی کردن خواسته‌های مشتریان در این زمینه به کار بسته ایم. از این جمله می‌توان به واردات قطعات با کیفیت با ساعات کار طولانی مطابق با استانداردهای جهانی به صورت کاملا انحصاری و بدون واسطه اشاره کرد.

نقش تلویزیون شهری در تبلیغات

قرار گرفتن بیلبوردهای تبلیغاتی و تلویزیون شهری در بزرگراه ها و معابر، روش تبلیغاتی متداولی در اکثر شهرهای بزرگ دنیا می باشد. تبلیغات محیطی روی ساختمان ها، مدل های گوناگون نورپردازی ها، آگهی های تصویری و نوشتاری در بزرگراه ها و معابر قسمتی از زیبایی های شهری به حساب می آید. در حال حاضر تلویزیون های عظیم شهری سریعا در تبلیغات شهری در دنیا مورد قبول واقع شده اند و علت آن اثرگذاری با سرعت زیاد بر مخاطبان می باشد.

ماژول P4 ایندور GKGD

توسط باربری

باربری