قیمت لپ تاپ دانش آموزی ارزان + 20 مدل ارزان، با کیفیت + قیمت روز هلورین | behtarin-laptop

قیمت لپ تاپ دانش آموزی ارزان + 20 مدل ارزان، با کیفیت + قیمت روز هلورین | behtarin-laptop

نرم افزار های عمومی که نیاز هر دانشجویی هستند، همانند مرورگر های کروم و فایرفاکس و برنامه های مجموعه آفیس که شامل وُرد، اکسل، پاور پوینت و چندین برنامه دیگر می‌شود. همچنین پس از ویدیو به شما تک به تک لپ تاپ های مناسب را معرفی کردیم. وقتی به دنبال استراحت و مصرف مقداری محتوا هستید ، صفحه نمایش روشن و زیبا است و با فاکتور فرم 2 در 1 می توانید آن را به حالت چادر بچرخانید و از تجربه تماشایی همه جانبه راهنمای خرید لپ تاپ لذت ببرید. و برخلاف Pixelbook Go Spin 713 در پورت ها کم نمی آورد ، شما USB Type-C ، USB 3.0 Type-A ، HDMI 2.0 ، جک هدفون و شکاف microSD برای ذخیره سازی بیشتر دارید. پردازنده نیز آنقدر قدرت کافی دارد که در استفاده روزمره مثل وب‌گردی، متن نویسی و استفاده از آفیس جواب‌گو باشد. حتی می‌توان برای استفاده‌های سنگین‌تر مثل ویرایش عکس هم روی آن حساب باز کرد اما متاسفانه گرافیک لپ‌تاپ برای اجرای بازی‌های تریپل A قدرتمند نیست.

  • که البته باید گفت که این دو شرکت مطرح، در تولید و قیمت لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی، علاوه بر تنوع بالا کیفیت خوب، قیمت خوبی را ارائه داده‌اند.
  • این cpu قدرت بسیار خوبی دارد و قوی‌ترین نسخه تا به این قسمت لیست است.
  • تعداد و نوع پورت‌ها مثل USB-C or USB 3 نیز از جمله فاکتورهایی است که باید به آن توجه کنید.
  • در نتیجه تایپ کردن حتی بعد از ساعت‌ها هم کاربران را دچار مشکلاتی نظیر غلط املایی، لمس ناخواسته‌ی چند کلید به صورت همزمان و… نخواهد کرد.
  • این لپ تاپ سبک‌وزن با پردازنده‌ای میان‌رده می‌تواند انتخاب خوبی برای دانشجویانی باشد که نمی‌خواهند کارهای سنگین گرافیکی یا مهندسی را روی لپ تاپ خود انجام دهند.
  • این لپ تاپ گرافیک داخلی مجزا ندارد و این یعنی نمی‌توانید روی آن کارهای گرافیکی سنگینی انجام دهید.

برای شرکت در جلسات آنلاین، و همچنین انجام پروژه‌های درسی و تکالیف مدرسه به یک لب تاپ دانش اموزی مناسب و مقرون به مصرفه احتیاج دارید در کالاومگ قصد داریم بهترین لپ تاپ دانش آموزی را به شما معرفی نماییم. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید لپ تاپ باید مورد بررسی قرار بگیرد؛ رم لپ تاپ است. این لپ تاپ ها با همین میزان رم، می توانند پاسخگوی نیاز های روزمره دانشجویان و دانش آموزان باشند. شما می توانید با نصب حافظه ssd روی لپ تاپ خود به دو نتیجه مهم دست پیدا کنید. همچنین مصرف انرژی توسط لپ تاپ کمتر شده و عمر مفید آن افزایش پیدا می کند. اگر دانشجو هستیم چه لپ تاپی بخریم؟ برای خریدن لپ تاپ دانشجویی چی رو پیشنهاد می‌دهید؟ من دانشجو هستم، لپ تاپ مناسب من کدام است؟ این ها تماما سوالاتی هستند که امروزه مدام از ما پرسیده می‌شوند.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس TP1401KA-EC021

همانطور که انتخاب بهترین لپ تاپ و بهترین Chromebook نیازهای دانش آموزان را افزایش می دهد کمک میکند که دانش آموزان خرید خوبی را تجربه کنند. شاید نتوان یک لپ‌تاپ گیمینگ را در دسته لپ تاپ دانشجویی ارزان قیمت به‌حساب بیاوریم ولی در حقیقت مدل‌های اقتصادی گیمینگ، مثل لنوو آیدیاپد گیمینگ 3، گزینه‌های بسیار خوبی برای دانشجویان به‌حساب می‌آیند. از پردازنده قدرتمند Core i H تا گرافیک GTX 1650 که راه‌ها را تا حد زیادی برای گیمینگ نیز هموار می‌کنند. به عنوان انتخاب اول در این بازه قیمتی پیشنهاد ما لپ تاپ IdeaPad 3-JE است. این دستگاه با وزن مناسب برای حمل و نقل دانش آموزی بسیار ایده آل است.

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان و دانش آموزان چه مفهومی دارد؟

از ویژگی‌های اضافی می‌توان وجود درایو نوری، وبکم، اسپیکر، تاچ‌پد چندلمسی، کارت خوان، شبکه وای‌فای، بلوتوث، پورت HDMI و رابطهای یواس‌بی ۲.۰ و ۳.۱ را نام برد. ما در این پست بهترین انتخاب های موجود را برای شما آماده کرده ایم که متوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید. تمام حقوق مادی و معنوی برای لپتاپیفای محفوظ است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت. کلیه کالاهای این مجموعه طی چندین مرحله تست وبرسی میشوند و هچنین دارای 7 روز مهلت تست سلامت سخت افزاری می باشند. مشترکین خبرنامه به طور متوسط در هزینه های خود درصد قابل توجهی صرفه جویی می‌کنند.

توسط باربری

باربری