سقف کناف مراحل نصب سقف کناف اجرای سقف کناف رویاهوس-کناف آوگون

برای آنکه بهترین و زیباترین مدل سقف کناف آشپزخانه را داشته باشید با گروه شارین آرک در تماس باشید تا طراحان خلاق شارین ، طرح کناف سقف منحصر به فرد و مخصوص به خانه شما را اجرا کنند. سقف کاذب کناف از انواع سقف های پرطرفدار و امروزی است که در اغلب خانه ها به چشم می خورد و این مدل سقف کاذب باعث زیبایی بیشتر آشپزخانه می شود و شما می توانید زیبایی سقف آشپزخانه کناف را با کمک نورپردازی های آشکار و مخفی بیشتر کنید. در صورت استفاده از کناف و شیشه در کنار هم، می‌توان از نورپردازی‌هایی در پشت شیشه استفاده کرده و فضای بسیار مدرنی را ایجاد نمود. در زمان انتخاب طرح و رنگ متریال چوب به رنگ، طرح، نقش و نگار کابینت‌های آشپزی دقت کرده و سپس اقدام به خرید و نصب سقف کناف آشپزخانه نمایید. همچنین در برخی مواقع امکان تغییر پوسته رویه کابینت نیز برای مشتریان وجود داشته و با به‌کارگیری برچسب کابینت جدید امکان افزایش میزان تغییرات مثبت را خواهید داشت.

سپس به فاصله ۶۰ سانتیمتر داخل رانر نصب شده پروفیل های استاد را قرار میدهیم و در نهایت پانل را از دو طرف به پروفیل استاد جدیدترین مدل کناف سقف پیچ میکنیم. تیم پرشین کناف بر این باورست رضایت هموطنان عزیز از این مجموعه سبب پیشرفت، تبلیغ، و ارتقاء سطح کیفی این تیم خواهد شد؛ پس هدف ما در تمامی پروژه ها ارائه بهترین عملکرد و با کیفیت ترین خدمات می باشد. همواره خدا را شاکریم که در این ۲۰ سال تمامی باز خورد های هموطنان عزیز مثبت بوده و توانسته ایم جواب اعتماد ایشان را به درستی دهیم. شاید شما هم در آشپزخانه های مدرن امروزی که به صورت جزیره ای هستند دیده باشید که یک‌ صفحه معلق روی سقف وجود دارد که یک حالت جدا از سقف دارد و انگار بخشی متمایز از سقف است. بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد . در این زیرسازی، پروفیل های F47 تنها در یک جهت نصب می گردند و در نهایت پانل به آن پیچ می شود.

  • سقف اشپزخانه نیز به اندازه کابینت آن مهم است و باید با دیگر اجزای دکوراسیون همخوانی داشته باشد .
  • در زمان انتخاب طرح و رنگ متریال چوب به رنگ، طرح، نقش و نگار کابینت‌های آشپزی دقت کرده و سپس اقدام به خرید و نصب سقف کناف آشپزخانه نمایید.
  • اپن و آرک آشپزخانه یکی از بخش های بسیار مهمی می باشد که به دلیل جلوه زیاد آن از سالن پذیرایی و سایر بخش های منزل، توجه زیادی به دیزاین آن می شود.
  • امیدواریم در این مطلب نیز با ارائه توضیحات و طرح های پیشنهادی بتوانیم در انتخاب اجرای سقف کناف پذیرایی یاری تان نماییم.

تایل های به کار رفته برای این سبک از سقف برجستگی بیشتری داشته و خطوط منحنی و قوس دار در آنها تعداد زیاد استفاده میشوند. لازم به ذکر است که برای زیباتر شده این سقف ها بهتر است از لوسترها کریستالی استفاده شود تا محیطی مجلل را ایجاد کنند. آشپزخانه قلب هر خانه معرفی می شود و در دکوراسیون داخلی منزل و بازسازی خانه ، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه باید طراحی کابینت آشپزخانه ، کف و سقف آشپزخانه به بهترین شکل و متناسب با هم انجام شوند. استفاده از کناف در سقف پذیرایی می‌تواند موجب جذابیتی چند برابر در دکوراسیون داخلی خانه شما شود.

در برخی موارد دیده شده از فلکسی کناف برای نما و نورپردازی استفاده می شود. این میز ناهار خوری بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشد و با نهایت دقت و ظرافت ساخته می شود. 1.اگر به دنبال یک میز ناهارخوری ساده، شکیل و راحت می گردید، بی شک مدل آدونیس یک انتخاب ایده آل برای شماست. فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است .

نور مخفی کناف با جدیدترین طرح و ایده ها برای منزل شیک و لوکس

سقف کناف در مدل متحرک و ثابت موجود بوده که هر یک از آن ها در فضاهای مخصوص قابل اجرا هستند. به طور مثال به منظور دسترسی به فضای پشت سقف از سقف کناف محرک استفاده می‌ شود. سقف کناف با استقبال بالایی مواجه شده و می توان از دلایل محبوبیت آن را حذف اتصالات پیچی و قیمت مناسب و سرعت و کیفیت بالا دانست. به منظور صرفه جویی در هزینه های اجرا و همچنین کنار گذاشتن شلوغی، در بسیاری از محیط های مسکونی مدل های ساده برای تزئین سقف انتخاب میشود. برای این قبیل فضاها بهتر است مدل های مدرن با خطوط صاف انتخاب شوند تا بتوان نور مخفی را به خوبی بر روی آنها اجرا نمود. Farsicad.comعکس های طراحی داخلی اجرا شده در ایران ( سقف کاذب، کناف، پارکت …

مدل کناف پذیرایی جدید و کاربردی

سقف کناف مراحل نصب سقف کناف اجرای سقف کناف رویاهوس-کناف آوگون

توسط باربری

باربری