بهترین لپ تاپ های گیمینگ سال ۲۰۱۵

لنوو چند سالی است که در صنعت تولید لپتاپهای گیمینگ عالی عمل کرده و این روزها با عرضه لپتاپهای لژیون به بازار نام خود را بیشازپیش بر سر زبانها انداخته است؛ لپتاپ Legion 5-15IMH6 دارای قیمت عالی در برابر سختافزار فوقالعاده است، پردازنده Core i7 مدل 10750H به همراه کارت گرافیک Geforce RTX3050TI با حافظه 4 گیگابایت که رم 16 گیگابایتی و SSD به میزان 512 گیگابایت میتواند از پس اجرای هر بازی سنگینی بر بیاید. حافظه ذخیره SSD میتواند مناسب باشد. مناسب هستند. اما در مورد لپ تاپ مک بوک ایر 2020، این لپ تاپ یکی از بهترین و ارزشمندترین لپ تاپ های زیر 30 میلیون تومان هست و ماهم در مقاله مرتبط با بهترین لپ تاپ های دانشجویی اون رو معرفی کردیم. هر دو لپ تاپ توی این رنج قیمتی یعنی 25 میلیون تومان جز لپ تاپ های خوب برای گیمینگ هستند. معمولا لپ تاپ های گیمینگ به دلیل داشتن کارت گرافیک قوی قیمتی بالاتری از لپ تاپ های معمولی دارند و با بودجه 20 میلیون تومانی باید کمی انتظاراتتان را پایین بیاورید.

بهترین اتو بخار فیلیپس

اما برای اطمینان بیشتر حتما از فروشگاه های تخصصی اپل یا نمایندگی های اپل هم بپرسید. سلام ببخشید من یه لپ تاپ میخوام برای گیم تمام گیم هارو هم بیاره روی کیفیت پایین هم باشه مشکلی نداره و تا سقف ۲۰ میلیون هم باشه کمی بالاترین حدود ۱ یا ۲ میلیون طوری نیست اگه چیزه خوبی پیدا نمیشه پیشنهادتون برای سرفیس پرو ۷ i3 چیه؟ این ساعت باریک و چشمگیر شبیه اکثر ساعتهای فیتنس ترکر است اما در اعلان ها می تواند کمی آزار دهنده باشد. یکی از باکیفیت ترین لپ تاپ ها در این رنج قیمتی هست. اما فراموش نکنیم که گاهی داشتن تنها یک مدل کتانی باکیفیت بهتر است از چندین و چند مدل بی کیفیت. این سرخکن یکی از بهترین محصولات این برند ژاپنی است و آشپزی را برای شما بسیار راحتتر میسازد.

پردازنده Ryzen 5 4600H نسبت به Core i5-10300H کمی عملکرد بهتری (6 هسته در مقابل 4 هسته، 12 ترید در مقابل 8 ترید و بیس فرکانس بالاتر) دارد. در حقیقت نصب سنسور دنده عقب کار دشواری نیست و اگر کمی با کار فنی آشنا باشید و ابزار مناسب را نیز در اختیار داشته باشید خودتان میتوانید آن را نصب و تنظیم نمایید. در انتخاب لپ تاپ مناسب اجرای نرم افزارهای طراحی و گرافیکی بطور کلی با دقت کرد که هدفمون کار با برنامه های دو بعدی گرافیکی مثل After Effects, ToonBoom, Harmony, CrazyTalk Animator, Synfig Studio, FlipBook و Photoshop هست یا نرم افزارهای سه بعدی مثل CLO3D , 3ds Max, Maya, Cinema 4D, Blender و… لپتاپ مک بوک ایر MGND3 M1 ، لپ تاپ بسیار خوب و بادوامی هست و با خیال راحت میتونید چندین سال ازش استفاده کنید. اما با اون حال برای شما که میخواین چندین سال لپ تاپ براتون بمونه همین مدل گزینه خوبی هست.

این موضوع برای اکثرا محصولات اپل صدق می کنه. گیم زیاد مهم نیست اما اگر ساپورت کنه برام بهتره.و بنظرتون تبلت سرفیس پرو 7 هم که الان 24 تومنه میتونه مثل یک لپ تاپ پر قدرت کار کنه؟ مثل همین کاری که الان انجام دادیم. سلام. برای اجرای نرم افزار های طراحی مثل کلو دی تری و ایلاستریتور و… بطور کلی تبلت ها به دلیل سبک بودن بیشتر برای حمل و کارهای سبک مثل تدریس و پرزنت و … جنس سماور ها متنوع بوده و در انواع برنجی، نقره، استیل و نیکلی موجود هستند. برای نرم افزارهای دو بعدی یک سیستم معمولی رو به بالا براحتی کار شما راه می اندازه ولی برای نرم افزارهای سه بعدی بهتره لپ تاپ های تخصصی گرافیک رو تهیه کنید که در مقاله «بهترین لپ تاپ های گرافیکی» لیستی از بهترین ها رو معرفی کردیم. ما در مقاله « بهترین لپ تاپ های گیمینگ » لیستی از بهترین لپ تاپ های مخصوص گیم در بازه های قیمتی مختلف را نوشتیم.

دستههای این سماور از باکالیت ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر گرما گام اول خرید و حرارت دارد. و مک بوک های ایر از 2018 هم قابلیت ارتقا هارد ندارند. كتري و قوری این نوع چاي ساز ها در کنار هم روی یک صفحه قرار می گیرند و هر دو با استفاده از نيروي برق، به جوش مي آيند. در مورد intel یا AMD هم قبلا توضیح دادم، باید دو مدل پردازنده از هر برند رو باهم مقایسه کنید نه صرف برند را.

هدیه مناسب برای آقایان

توسط باربری

باربری