نمونه طراحی ویلای مدرن

یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون داخلی ویلا مراغه پذیرایی هس که باید نکات مهمی رو رعایت کرد.پذیرایی بزرگ و مجلل ، یک خانه گرم و پر نشاطی رو واسه اهل خانه و مهمونا به وجود میاره پس به پذیرایی توجه ویژه داشه باشین. یکی از متریال هایی که در فضاهای داخلی این ویلا مورد استفاده قرار گرفته است، متریال چوب است. گاراژ دقیقا پشت این اتاق قرار دارد. خانه ویلایی مورد بررسی در این بخش نیز دقیقا همین ویژگی را دارد. نحوه ساخت و ساز کلاسیک در بیشتر دکوراسیون داخلی این نوع سبک از فرش های دست بافت و سنتی مورد استفاده قرار میگیرد.

هنگام طراحی یک قصر ویلا مدرن، ممکن است از ایده سنتی فاصله بگیرید. ویلای نیم پیلوت میتواند در سبکهای گوناگونی همچون مدرن، کلاسیک، روستیک، مینیمال، سنتی رومی و … در خانه های دوبلکس، راه پله هایی با سنگ مرمر سنگین و کنده کاری های سنتی پیچیده ممکن است اغراق آمیز به نظر برسد. در ادامه با هم مراحل ساخت ویلا، هزینههای ساخت ویلا و نکات مهم آن را بررسی میکنیم. در این مقاله به بررسی بهترین طراحی داخلی ویلاهای امروزی می پردازیم. اگر کوچکترین اشتباهی در طراحی داخلی ویلاهای امروزی صورت گیرد، کل فضای داخلی ویلا را تحت تاثیر قرار می دهد. گیاهان را روی میزهای کناری قرار دهید تا فضای سرسبزی را به ویلای خود ایجاد کنید. تابلو چند تکه نور پس زمینه ای دارد که نگاه ها را به سمت خود جذب می کند و کاملا با دکوراسیون ساده اتاق هماهنگ است.

روی سقف و بخشی از دیوار، با شیشه کار شده است که حداکثر دید را در اختیار قرار می دهد. از نظر استحکام هم نباید نگرانی در مورد راه پله های شیشه ای داشته باشید. این مسیر راهرو، بوسیله ی پنل های شیشه ای از محوطه ی ویلا و استخر جدا شده است. می توانید سقف متحرک استفاده کرده و در آب و هوای خوب در استخر روباز شنا کرده و در صورت بد بودن آب و هوا سقف استخر خود را بسته و در فضای سرپوشیده شنا کنید. در یک طرف راهرو، شیشههای مات هست که استخر را از دید پنهان میکند و در طرف دیگر یک صفحه حفاظ سوراخسوراخ زرد روشن از جنس MDF وجود دارد.

در خانه ویلایی شما کمترین مشاع را با همسایه ها دارید . اگر شما نیز قصد دارید تا یک ویلای یک طبقه را در منطقه ایی خوش آب و هوا داشته باشید، باید با یک تیم متخصص در معماری و طراحی دکوراسیون ویلا در ارتباط باشید، مجموعه ای که بتواند هم در زمان و هم در بودجه ی شما صرفه جویی کرده و مهم تر از همه ویلای ایده آل شما را با کیفیتی بالا اجرا کند. با استودیو معماری فرحو همراه باشید. و در عوض جای آن را با کوسن هایی که به وسیله پارچه های جذاب و جدید پوشانده شده اند؛ عوض کنید. از این رو استفاده از چوب دکوراسیون ویلا در شمال را جذاب و خیره کننده می کند. این چوب ها یادآور مذهب بودایی و نمادی از دکوراسیون ژاپنی می باشد که حال و هوایی مینیمال به ویلا می دهد. در فضای ورودی ساختمان، یک رمپ کار شده است که به فضای پارکینگ می رود. برای یکپارچه سازی خانه، یک ترفند هوشمندانه ایجاد یک نقطه یا اتاق مرکزی است. کف پوش بتنی و ستون های فولادی در فضای اصلی خانه، حضور سبک صنعتی را به یاد آورد.

از جمله تفاوت های دیگری که بین طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی وجود دارد. ویلا دارای دکوراسیون و طراحی زیبایی است که هارمونی خوبی بین تمامی ابزار و دیوارهای ساختمان ایجاد می کند و تنها با تصور طراحی می توان به هیجان آمد. بنابراین تمامی جزئیات را به دقت در داخل قرارداد بیان کنید تا در این زمینه جای تخلف و یا عدم انجام تعهدات وجود نداشته باشد و در صورتی که به مشکلی برخورد کردید بتوانید از طریق قانون، آن را مرتفع نمایید. یکی از عوامل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا مساحت آن می باشد، در صورتی که ویلا اندازه بزرگی داشته باشد ایده های بسیار زیادی برای طراحی داخلی ویلای مدرن وجود دارد، برای اجرای طراحی دکوراسیون داخلی باید هزینه زیادی را پرداخت کنید ولی در عوض تمامی امکاناتی که موجب آسایش و آرامش شما در ویلا می شود فراهم است علاوه بر برطرف کردن نیاز های مشتری، زیبایی و جذابیت زیادی دارد.

معمولا افراد متخصص در زمینه طراحی داخلی ویلا به جزییاتی که شاید اصلا در ذهن کارفرما نبوده توجه بیشتری می کنند و همین امر باعث می شود تا یک ویلا زیباتر به نظر برسد. این گونه ویلاها علاوه بر لوکس بودن آرامش بیشتری برای ساکنین به ارمغان می آورد. ویلاهای دوبلکس از این نظر که مساحت بیشتری برای پلان داخلی مورد استفاده قرار میگیرد و فضاها در آن به اندازه کافی دلباز و آرامش بخش است باعث برتری آن نسبت به ویلاهای معمولی است. فضاهای خصوصی نظیر اتاق خواب نیز در طبقه دوم قرار دارد. سعی می کنند دکوراسیون آن را با استفاده از جهت نور خورشید، جلوه ساختمان، نوع چیدمان اتاق ها، آشپزخانه و … نورپردازی مصنوعی در طراحی نمای کلاسیک بسیار مهم است و به جلوه بخشیدن هرچه بیشتر طرح کمک میکند. محل قرارگیری اتا­ق­ ها مشخص ­تر و ارتباط آشپزخانه با سالن ­های مختلف، نمای مروارید درون صدف را طراحی ویلا دوبلکس کوچک تداعی می کند.

به علاوه متریال سازه های بنا نیز مانند لوله، ستون ها و غیره، به نمایش گذاشته می شود.رنگ های مورد استفاده در این سبک نسبت به سایر سبک های مدرن محدود تر می باشد، به عنوان مثال انواع خاکستری ها، رنگ آجر، و سیاه عمده ترین رنگ های مورد استفاده می باشد. به همین دلیل مردم کار دکوراسیون ساختمان خود را به شرکت های معتبری مانند رامسین می سپارند. در نتیجه میزان خطا در کار آنها بسیار کمتر از سایر شرکت های خدماتی است که در این زمینه فعالیت می کنند. به همین دلیل فردی که در این زمینه تخصص ندارد; آنها نمی توانند دکوراسیون داخلی هر ساختمانی را به خوبی انتخاب یا طراحی کنند.

برخلاف سبک ویلاهای کلاسیک که پنجره ­ها به شکل کوچک طراحی می شوند. این گونه طراحی ­ها را به وفور می­توان در کشورهایی مثل کانادا و آمریکا مشاهده کرد. خانه ای را تصور کنید که با جنگل اطرافش در ارتباط است ولی در عین حال از محیط بیرون جدا است، خانه ای موزون و متناسب که یک زمین هشت هکتاری را سرزنده و سرحال کرده، مثل این خانه ویلایی با طراحی مدرن! یکی از تیم هایی که این موارد را به خوبی رعایت می کنند و در خصوص طرح ریزی و ساخت انواع ویلاها دارای تجربه و سابقه بسیار درخشانی می باشند، گروه طراحی معماری هستند که شما به سادگی می توانید همه ی امورات مربوط به طراحی ویلای خود را از صفر تا ۱۰۰ به ایشان بسپارید و خیالتان از بابت یک طراحی و ساخت اصولی و علمی راحت باشد. در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی و معماری یک ویلای مسکونی در شهر کیپ تاون واقع در کشور آفریقای جنوبی بیاندازیم. فضای زندگی در سطح اصلی، یک قطب اجتماعی شفافی است که از ورای آن افراد می توانند از چشم انداز فضای روستایی بهره ببرند. از مهم ترین دلایلی که افراد تمایل به استفاده از ویلای دوبلکس دارند ، چشم انداز زیباتر در مقایسه با ویلاهای فلت است.

می توان در نشیمن طراحی نمود . استفاده از عوامل پشتیبانی کننده در نمود مطلوب تر بنا همچون نورپردازی، رنگ و مصالح مناسب می تواند در درک مطلوبتر ترکیبات حجمی نمای ویلا موثر واقع شود. باید بدانید که محوطه ی ویلای شما در کنار نمای ساختمان شخصیت و هویت ویلای شما را مشخص می نمایند. عده ای هدفشان از ساخت ویلا بیشتر در جهت سرمایه گذاری در شمال و رسیدن به سود می باشد اما عده ای دیگر بیشتر تمایل دارند که فقط در جهت سکونت و یا برای گذراندن تعطیلات و دور شدن از فضای شهر و آلودگی از آن استفاده کنند. در دکوطرح، ما این کار را برای مشتریان خود یک قدم فراتر میگذاریم و به آن ها این فرصت داده میشود تا با استفاده از ابزار ردیابی داخلی ما، از راه دور مرحله کار را در خانه خود نظارت کنند.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می نمایید، فضای آشپزخانه با دو رنگ شاخص طراحی شده اند. همانطور که مشاهده کردید اندکی راجع به سبک صنعتی و ویژگی های آن سخن گفتیم. در کف سازی از سنگ قلوه رودخانه ای با رنگ بندی کرم ، سفید و خاکستری استفاده شده که این بخش محل عبور سواره است. بهتر است بدانید که رنگ های قهوه ای، زرشکی، کرم، یشمی، صورتی، سدری، طلایی، سرمه ای، مشکی، برنز و سفید در طراحی این نماها به کار برده می شود که بسیار کاربردی و مناسب است. کابینت، یکی از ارگانایزرهای بسیار مهم برای ویلاهای شمال محسوب میشود، و در انتخاب آن فقط نباید به طرح و زیبایی توجه کرد، دوام، مقاومت، کاربرد، جنس، فضایی که برای شما تامین میکند و سهولت در استفاده، همه و همه در نهایت از اهمیت برخوردار هستند و در زمان انتخاب کابینت باید تمام این مسائل را در نظر بگیرید. سبک صنعتی یا شیک صنعتی اشاره به یک روند زیبایی شناختی در طراحی داخلی می کند که سرنخ هایی از کارخانه های قدیمی و فضاهای صنعتی که در سال های اخیر به آپارتمان ها و دیگر فضاهای زندگی تبدیل شده اند.

توسط باربری

باربری